اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

غفلت فعالان عرصه فرهنگی و رسانه‌ای فضا را در اختیار دشمن قرار می‌دهد/تولید بازیهای جذاب و تاثیرگذار از نیازهای امروز این حوزه است

غفلت فعالان عرصه فرهنگی و رسانه‌ای فضا را در اختیار دشمن قرار می‌دهد/تولید بازیهای جذاب و تاثیرگذار از نیازهای امروز این حوزه است
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به تاثیر فضای مجازی در زندگی مردم گفت: غفلت فعالان عرصه فرهنگی و رسانه‌ای فضا را در اختیار دشمن قرار می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری امروز در گفت و گو با عصر زنجان، با اشاره به رشد روزافزون تاثیر فضای مجازی در زندگی مردم اظهار کرد: امروزه همه این موضوع را قبول دارند که فضای مجازی به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده و نباید از آن غافل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه فضای مجازی یکی از راه‌های نفوذ دشمن در باورها و اعتقادات مردم است، افزود: شکست‌های پیاپی استکبار جهانی در مقابل ملت بزرگ ایران سبب شده تا آنها راه تغییر باورها و اعتقادات را پیش بگیرند که در این راستا فضای مجازی به عنوان یک ابزار در اختیار آنها است.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تاکید بر اینکه باید راه‌های نفوذ دشمن را با تولید محتواهای فاخر و ارزشمند بست، گفت: جمهوری اسلامی ایران اکنون در یک جنگ فرهنگی با دشمن قرار دارد که در این راستا افسران جوان عرصه جنگ نرم باید اجازه نفوذ به مرزهای فکری ملت را ندهند.

,

وی با بیان اینکه نباید فرصت جولان به دشمن را در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی بدهیم، عنوان کرد: دشمنان با تولید نرم‌افزارها و بازیهای رایانه‌ای و اندرویدی سعی دارند ذهن کودکان و نوجوانان ما را از رشد و پیشرفت بازداشته و محتواهای ضد فرهنگ اسلامی و ایرانی را در اختیار آنها قرار دهند.

,

جعفری تصریح کرد: باید قبول کنیم که برخی از بازیهای مضری که اکنون کودکان و نوجوانان ما از آنها استفاده می‌کنند در اثر غفلت فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی بوده است.

,

وی با تاکید بر اینکه بازیهای تولید داخل باید جذابیت لازم و کافی را داشته باشد، خاطرنشان کرد: به طور یقین اگر محتواها و نرم‌افزارهای تولید از جذابیت لازم برخوردار باشد نوجوانان و جوانان ما به سمت محتواها و بازیهای خارجی نخواهند رفت.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه دشمن فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ما را هدف قرار داده است، اظهار کرد: بازیهایی که توسط دشمن تولید و به راحتی در اختیار نوجوانان ما قرار می‌گیرد بیشتر القای خشونت و رفتارهای خلاف فرهنگ اسلامی و ایرانی است که باید خانواده‌ها نیز در این راستا حساسیت بیشتری به خرج دهند.

,

وی همچنین به رسالت سنگین رسانه‌ها در آگاهی بخشی به جوانان و خانواده‌ها اشاره و تصریح کرد: حضور فعالانه و تاثیرگذار در فضای رسانه‌ای کشور نباید به فراموشی سپرده شود چرا که دشمنان و ضد انقلاب سعی دارد با دروغ‌پردازی با ذهن ملت ایران بازی کند.

,

جعفری با اشاره به اینکه مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان به حضور تک تک دلسوزان کشور نیاز دارد، بیان کرد: باید آنچه در توان داریم را در عرصه فرهنگی و جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته به کار گیریم چرا که ذهن تک تک جوانان ما فردای این کشور را خواهد ساخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه