اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

پیروزی محور مقاومت توطئه راهبردی آمریکا در غرب آسیا را خنثی کرد

پیروزی محور مقاومت توطئه راهبردی آمریکا در غرب آسیا را خنثی کرد
فرمانده سپاه تربت حیدریه با اشاره به شکست نهایی دولت خود خوانده و تروریستی داعش، گفت: پیروزی محور مقاومت در عراق و سوریه توطئه راهبردی آمریکا در غرب آسیا را خنثی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، علی نیک یاد صبح امروز در یادواره شهدای آبروی محله اظهار کرد: محور مقاومت در غرب آسیا با فرماندهی سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی شش سال گذشته با انجام عملیات های سخت نظامی و عبور از موانع دشمن توانست خاک اشغال شده عراق و سوریه را به ملتهای مظلوم عراق و سوریه بازگردانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی با تمجید از پیروزی های اخیر محور مقاومت که منجر به شکست دولت خود خوانده داعش شد، از آن بعنوان مهمترین عامل در خنثی سازی توطئه های راهبردی آمریکا در غرب آسیا یاد کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه افزود: توطئه جنگ های نیابتی در غرب آسیا حاصل اتاق فکر آمریکا و دولتهای مزدور منطقه بود تا ضمن محدود کردن و در نهایت نابودی محور مقاومت فشارها را علیه جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهند.

,

 

,

نیک یاد خاطرنشان کرد: تامین امنیت رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی دومین طرح آمریکایی داعش بود که بتواند با سرگرم کردن کشورهای اسلامی به جنگ و درگیری های قومی و مذهبی فرصتی برای پیاده سازی اهداف این غده سرطانی در منطقه مهیا سازد.

,

 

,

وی در بخشی دیگر از سخنان خود برگزاری چنین مراسماتی در مقابل منازل شهدا را بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: شهدای نه تنها آبروی محله، بلکه آبروی شهر و امت اسلامی هستند که در همه عرصه ها و زمان ها از تمام هستی خود گذشتند تا عزت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان بیاورند.

,

 

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه تاکید کرد: اگر امروز امنیت، اقتدار و عزتی در میان کشورهای اسلامی و جهان داریم به برکت همین جانفشانی ها و ایثارگری شهداست و لذا باید راه و رسم این عزیزان را با برپائی چنین مراسماتی زنده نگه داریم و در نهادینه کردن و ثبیت فرهنگ ایثارو مقاومت در جامعه تلاش کنیم.

,

 

,

یادواره شهدای آبروی محله از برنامه های فرهنگی هفته بسیج محسوب می شود که امروز در محله سپهبد قره نی در مقابل منزل شهیدان محمد حسین بوری آبادی و رضا کارگزار برگزار شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه