اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان عنوان کرد:

اجرای 182 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان مانه و سملقان

اجرای 182 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان مانه و سملقان
فرمانده سپاه مانه و سملقان، در نشست خبری با خبرنگاران از اجرای 182 عنوان برنامه در سطح شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد. وی هم چنین گفت: 700 میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد کارگاه های مشاغل خانگی در شهرستان اعطاء می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری آشخانه، سرگرد پاسدار روح الله محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان، صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان این که" بسیج مظهر مردم سالاری دینی" شعار محوری سی و هشتمین سالروز هفته بسیج است، بیان کرد: تعداد 182 عنوان برنامه در سطح شهرستان، حوزه و پایگاه ها به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری آشخانه, پایگاه خبری آشخانه,

محمدی با اشاره به عناوین روزشمار این هفته، اظهار کرد: بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی، اعتلای فرهنگی و اجتماعی، اندیشه ورزی و تولید علم، مسجد محوری و ولایتمداری، دولت مقاومت و استکبارستیزی و آخرین روزهفته بسیج در 5 آذرماه با عنوان جهاد کبیر و عمل انقلابی عناوین روزشمار هستند که در قالب این عناوین برنامه های بسیج اجرایی می شود.

,

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به اهم برنامه های هفته بسیج، خاطر نشان کرد: اعزام گروه های جهادی پزشکی به مناطق محروم، اردوهای جهادی یک روزه کمک به محرومین، افتتاح ساختمان 2 حوزه مقاومت، افتتاح چندین ساختمان پایگاه بسیج، تجدید بیعت با ائمه محترم جماعات شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، افتتاح پروژه ها و کارگاه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از دانش آموزان عشایری و تامین لوازم التحریر آن ها از جمله برنامه های محوری هفته بسیج است.

,

وی تصریح کرد: بسیج در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بومی محلی شهرستان، در جهت مبارزه با گسترش مواد مخدر در مناطق آلوده برنامه های محوری خود را نیز اجرا می کند.

,

محمدی از تخصیص 700 میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد کارگاه های مشاغل خانگی در شهرستان به بسیجیان خبر داد و افزود: که 500 میلیون تومان این تسهیلات به متقاضیان واگذار شده است.

,

وی افزود: کارگاه میوه خشک کنی، پرورش بلدرچین، پرورش قارچ، کارگاه خیاطی، گلیم بافی، دامپروری، زنبور داری، گیاهان دارویی و پرورش ماهی از جمله طرح هایی بوده که از تسهیلات مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی بهره مند شده اند.

,

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و بسیج به زلزله زدگان کرمانشاه، بیان کرد: تاکنون مبلغ 11 میلیون تومان کمک های نقدی و هم چنین کمک های غیرنقدی شامل پتو، البسه، لحاف و تشک، برنج، کپسول و انواع خوراکی در قالب 3 خودروی نیسان توسط پایگاه ها و ایستگاه های بسیج جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه