اخبار داغ

شهردار نطنز خبر داد:

بخش «نطنزشناسی» در کتابخانه حضرت امیرالمومنین(ع) راه اندازی می شود

بخش «نطنزشناسی» در کتابخانه حضرت امیرالمومنین(ع) راه اندازی می شود
شهردار نطنز گفت: شهرداری نطنز به منظور شناسایی و معرفی باغ شهر تاریخی نطنز بخش ویژه «نطنزشناسی» کتابخانه حضرت امیرالمومنین (ع) را راه اندازی می کند و بر طبق مصوبه شورای اسلامی شهر یک هزارم درآمد عمومی سالانه خود را نیز به این بخش اختصاص می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛ به نقل از آوای نظنر، علی پیراینده صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: باغ شهر تاریخی نطنز به خاطر ظرفیت های بالای گردشگری برای پیشرفت نیاز به معرفی نیز دارد و شهرداری نطنز برای انجام این مهم اقدام هایی را نیز آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

شهردار نطنز افزود: بدون شک معرفی باغشهر تاریخی نطنز در راه جذب گردشگران بسیار مهم خواهد بود و باید از تمام ظرفیت ها برای شناسایی باغشهر تاریخی نطنز استفاده شود.

,

وی ادامه داد: شهرداری نطنز به منظور شناسایی و معرفی باغ شهر تاریخی نطنز بخش ویژه «نطنزشناسی» کتابخانه حضرت امیرالمومنین (ع) را راه اندازی می کند و بر طبق مصوبه شورای اسلامی شهر یک هزارم درآمد عمومی سالانه خود را نیز به این بخش اختصاص می دهد.

,

پیراینده اضافه کرد: کلیه اسناد، کتاب ها، مجله ها، مقاله ها، تصاویر و دست نوشته هایی که محققان را در امر نطنز شناسی کمک خواهد کرد در این بخش تهیه می شود و در اختیار آن ها قرار می گیرد.

,

وی تصریح کرد: برای به نتیجه رسیدن فعالیت ها در این حوزه نیاز به تعامل های بیشتر با دانشگاه ها نیز هست و ما با مکاتبه با آن ها نسخه ای از تحقیقات انجام شده را دریافت و در اختیار بخش نطنز شناسی این کتابخانه نیز قرار می دهیم.

,

شهردار نطنز از کلیه مطلعین خواست تا کلیه کتاب های تاریخی و جدیدی که در مورد نطنز مطالب و توضیحاتی دارد را معرفی کنند تا شهرداری نسبت به تهیه آن اقدام کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه