اخبار داغ

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بهار:

4/51 درصد از جمعیت شهرستان بهار عضو کتابخانه هستند

4/51 درصد از جمعیت شهرستان بهار عضو کتابخانه هستند
نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهار به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهار که ظهر امروز برگزارشد به مهمترین اقدامات انجمن کتابخانه ها و اداره کتابخانه های شهرستان بهار پرداخته شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه, ،,

معصومه فزونی دبیر انجمن و رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بازسازی کتابخانه آیت الله بهاری را جزء اولویت های این انجمن بیان کرد و اقدامات لازم جهت بازسازی آن را بیان کرد.

,

فزونی در ادامه به بیان آماری از تعداد کتابخانه های شهری و روستایی پرداخت و گفت: در شهرستان بهار تعداد ۱۱ باب کتابخانه با زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع وجود دارد که تعداد ۴ کتابخانه شهری و ۷ کتابخانه روستایی است و پیش بینی می شود که در برنامه ششم توسعه این میزان به ۳۹۵۰ متر مربع برسد.

,

وی ادامه داد: درصد عضویت در کتابخانه در کل شهرستان بهار 4/51 درصد در کتابخانه های شهری 4/76 و در کتابخانه های روستایی 4/25 درصد است و پیش بینی ما این است که در برنامه ششم توسعه درصد عضویت در شهرستان به 4/54 درصد برسد.

,

فزونی در ادامه به بیان مهمترین اقدامات صورت گرفته در شهرستان در هفته کتاب و کتابخوانی پرداخت و گفت: فضاسازی کتابخانه ها، دعوت از مدارس بایت بازدید از کتابخانه ها، عضویت رایگان ، جذب کمک های خیرین، برگزاری نمایشگاه، برگزاری مسابقات و کلاس های قصه گویی، برگزاری کارگاه نقد نویسی، مراسم رونمایی از کتاب ، برگزاری نشست های کتابخوان، تبلیغات محیطی و برگزاری انجمن کتابخانه ها از مهمترین اقدامات در این هفته بوده است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه