اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان خبر داد:

برگزاری یادواره ملی شهید «زینب کمایی» در اصفهان/ انقلابی بودن شاخصه این شهید بود

برگزاری یادواره ملی شهید «زینب کمایی» در اصفهان/ انقلابی بودن شاخصه این شهید بود
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، از برگزاری یادواره ملی «زینب کمایی» و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز کشور به میزبانی اصفهان، در هفتم آذرماه جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، محمدحسن قائدی‌ها، پیش از ظهر امروز نشست خبری یادواره ملی «زینب کمایی» و 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور، اظهار کرد: شهید کمایی شهید شاخص دانش‌آموزی در سال تحصیلی 96-97 است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، با اشاره به رشادت‌های مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس، گفت: اصفهان آن روزها در ایثارگری و این روزها در دفاع از حریم اهل‌بیت جوانان و بزرگان زیادی را به میدان مبارزه با دژخیمان و ددمنشان اعزام کرده بوده است.

,

وی اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک رونمایی از تألیف شش جلد کتاب با موضوع شش دبیرستان و هنرستان اصفهانی انجام خواهد شد.

,

قائدی‌ها، دبیرستان شهید محمد منتظری با 234 شهید را شاخص‌ترین مدارس در این زمینه عنوان کرد و افزود: دبیرستان امام خمینی (ره) کاشان، عبدالهی آران و بیدگل، دبیرستان تسلیمی (شهید دستغیب) ناحیه پنج اصفهان، هنرستان اباذر و هاتف بالای 100 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده‌اند.

,

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، گفت: بسیج دانش‌آموزی هرسال یک شهید را به‌عنوان شاخص معرفی می‌کند که امسال و در روز هفتم آذرماه یادواره‌ای به یاد و نام شهید کمایی در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

,

وی در مورد ویژگی‌های شهید زینب کمایی، اظهار کرد: این شهید متولد خوزستان بوده و سپس به اصفهان آمدند و دوران تحصیل خود را در شاهین‌شهر ادامه دادند و در تمامی فعالیت‌ها و برنامه های دفاع از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضوری فعال داشته اند.

,

قائدی‌ها ادامه داد: این دانش‌آموز انقلابی همچون یک معلم در بین دانش‌آموزان فعالیت داشته و مباحث خودسازی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را تسری می‌داده است.

,

وی اظهار کرد: این شهید اول فروردین ماه سال 61 توسط منافقان ربوده‌شده و با چادرش وی را به شهادت می‌رسانند.

,

قائدی‌ها اجرای سرود، دکلمه و سخنرانی توسط مسئولان را به‌عنوان بخشی از برنامه‌های یادواره بیان کرد و گفت: هدف این یادواره، معرفی این شهید و فرهنگ ایثار به سایر دانش‌آموزان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه