اخبار داغ

فرمانده سپاه بستان آباد :

هفته بسیج یاد آور تمامی جانفشانی ها وغیرت بسیجیان عزیز است

هفته بسیج یاد آور تمامی جانفشانی ها وغیرت بسیجیان عزیز است
بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون و در همه عرصه‌ها حضور داشته و از ارزش‌های اسلامی و ایرانی دفاع کرده است وامروزه دشمنان و استکبار جهانی از همه ابزارها برای دوری جستن جوانان از تفکر بسیجی استفاده می‌کنند. وهفته بسیج یاد آور تمامی جانفشانی ها وغیرت بسیجیان عزیز است که از اولین روز برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زحمت کشیده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار شهریار ، سرهنگ پاسدار حسین محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستان آباد  صبح امروز در اولین روز گرامیداشت هفته بسیج  در دیدار روسای ادارات و فرماندهان سپاه و بسیج با امام جمعه شهرستان بستان آبادگفت : بسیج  از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون و در همه عرصه‌ها حضور داشته و از ارزش‌های اسلامی و ایرانی دفاع کرده است  وامروزه دشمنان و استکبار جهانی از همه ابزارها برای دوری جستن جوانان از تفکر بسیجی استفاده می‌کنند. وهفته بسیج یاد آور تمامی جانفشانی ها وغیرت بسیجیان عزیز است که از اولین روز برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زحمت کشیده اند .
محمدی ادامه داد : ما امروز اینجا جمع شده ایم تا با حضور خود مجداً اعلام کنیم تا عهدی که با شهدا بسته ایم تا ابد پای بند بوده و همیشه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم . و ما اینجا حضور پیداکرده ایم جهت بیعت مجدد با آرمان های شهدا و امام شهدا و بیعت مجدد با فرامین مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )  و شهدای گرانقدر ، و دوباره اعلام میکنیم که در بیعت خود وفادار هستیم و عهدی که بسته ایم و تا جان در بدن داریم ادامه دهنده ی راستین راه شهدای گرانقدر خواهیم بود .
محمدی با اشاره به برنامه هفته گرامیداشت بسیج گفت: قریب به  ۱۰۰ برنامه در سطح شهرستان و حدود۱۰۰ برنامه در سطح پایگاه های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد .
فرمانده سپاه بستان آباد ادامه داد : اولین برنامه دیدار با امام جمعه شهرستان و دومین برنامه افتتاح نمایشگاه دستاورد ها وفعالیت بسیج در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است .
محمدی در ادامه یاد آور شد : افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه ها ، برنامه ی علمی کردن کشاورزی در جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد همچنین در طول هفته گرامیداشت بسیج نشست روشنگری در سطح پایگاه ها و حوزه و ادارات  برگزار می شود .
وی خاطر نشان کرد : در دومین روز حدود ۱۶ برنامه که با عنوان بسیج و محرومیت زدایی نامگذاری شده است .که با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ویزیت رایگان در بعضی روستا ها برنامه ریزی شده است همچنین ۲ دست ساختمان محروم آمادهاست که روز سه شنبه مورخ ۳۰/۰۸/۹۶ افتتاح خواهد شد .
و در سومین روز حدود ۱۷ برنامه که شاخص ترین آن ها نهضت ما زنده ایم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج خواهران ، و بعضی نشست های روشنگری در سطح دانشگاه ها ، بازدید از آسایشگاه معلولین و همچنین گارگاه پیشگیری از طلاق در سطح پایگاه ها برگزار خواهد شد.
در روز پنجشنبه زیارت قبور شهدا و در طول هفته دیدار از خانواده محترم شهدا برگزار خواهد شد .
در روز جمعه حضور گرم و صمیمی بسیجیان در برنامه ی خطبه های نماز جمعه شهرستان خواهد بود . و در ادامه یاد آور شد در طول هفته بسیج  مسابقات ورزشی اعم از فوتسال و دوومیدانی و دوچرخه سواری با همکاری اداره ورزش و جوانان و همچنین مراسم عصر شعر بسیج با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار خواهد شد .
و در روز یکشنبه مورخ ۵/۹/۹۶ حضور پرشور بسیجیان عزیز در مراسم ۵ آذر در محل سالن هادی ساعی خواهد بود .
فرمانده سپاه بستان آباد در ادامه یاد آور شد : در طول هفته اعزام تیم های پزشکی به مناظق محروم انجام خواهد شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار شهریار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه