اخبار داغ

معاون اسبق سازمان انرژی اتمی مطرح کرد:

تنها راه کنترل خوی استکباری آمریکا افزایش توان نظامی ایران است/آمریکا به هیچ عهدی پایبند نیست

تنها راه کنترل خوی استکباری آمریکا افزایش توان نظامی ایران است/آمریکا به هیچ عهدی پایبند نیست
کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی با اشاره به رفتار ها و دشمنی ها آمریکا با ملت های آزاده تصریرح کرد: کنترل خوی استکباری آمریکا به وسیله استفاده از توان داخلی است همین جا تاکید می کنم استفاده از خرد انسان های مومن و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران و استفاده از توان مردمی در برخورد با مسائل اقتصادی که همان اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز، بعد از بد عهدی امریکا در خصوص برجام و نقض های پی در پی برجام زمزمه مذاکرات موشکی از سوی اروپایی  ها به گوش می رسد، در روزهای اخیر مقامات اروپایی همصدا با ترامپ، در اظهاراتی گستاخانه و با لحنی طلبکارانه مدعی شده‌اند که ایران باید درخصوص توانایی موشکی و قدرت منطقه‌ای خود پاسخگو باشد و در این زمینه می‌بایست با مقامات ایرانی مذاکره کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

متاسفانه برخی رفتار ها و گفتار های مسئولین نیز در ای زمینه باعث افزایش گستاخی ها شده است چندی پیش محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: برجام قابل مذاکره مجدد نیست.

نهاوندیان افزود: اگر درباره مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای نگرانی وجود دارد، این مسائل می‌تواند موضوع مذاکره میان ایران با کشورهای منطقه یا اروپا باشد.
,
,
,
,

در جدید ترین اظهارات امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه با روزنامه الاتحاد امارات، بر قاطعیت در برابر اقدامات ایران در منطقه و برنامه موشک های بالستیک این کشور تاکید کرد.
فرانسه پیشنهاد مذاکره موشکی را داد.
,
,
,

مکرون که برای بیست و چهار ساعت به امارات عربی متحده سفر کرده بود گفت : بسیار مهم است که در برابر فعالیت های منطقه ای و برنامه های بالستیکی ایران با قاطعیت برخورد کرد.
همچنین شبکه تلویزیونی الحدث به نقل از رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد ممکن است به دلیل فعالیت های موشکی ایران، تحریم هایی علیه این کشور اعمال شود.
,
,
,

رئیس جمهور فرانسه مدعی شد با توجه به شرایط منطقه به نظر می رسد امضای توافقنامه هسته ای با ایران، کافی نبود.
,
,

امانوئل مکرون که در کنفرانسی مطبوعاتی در دبی سخن می گفت با بیان این مطلب افزود البته این سخن به معنی بازنگری در این توافقنامه یا لغو آن نیست. باید درباره فعالیت های موشکی ایران، مذاکراتی آغاز شود، ضروری است درباره فعالیت های موشکی ایران، تعاملی وجود داشته باشد، ضمن اینکه اگر شرایط ایجاب کند، امکان تحمیل تحریم هایی علیه این کشور وجود دارد.
,
,

هیچ قرارداد بین‌المللی برای محدودیت موشکی کشورها وجود ندارد
,
, هیچ قرارداد بین‌المللی برای محدودیت موشکی کشورها وجود ندارد,

این اظهارات در حالی است که هیچ قرارداد بین‌المللی برای محدودیت موشکی کشورها وجود ندارد. تکنولوژی و برد موشک‌های ایران که متکی به داخل است، عنصر دفاعی موثری است که البته توان اصلی آنها در میدان عمل روشن خواهد شد.

مسعود اخوان فرد کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز و  در پاسخ به این سوال که برخی ها اظهار می کنند رفتارهای ضد برجامی آمریکا برای وادار کردن ایران برای مذاکره در خصوص توان دفاعی ایران است نظر شما چیست؟ اظهار داشت: یک بحث مربوط می شود به ماهیت استکباری آمریکا وقتی می گوییم دولت آمریکا شیطان بزرگ است و وقتی می گوییم این دولت مستکبر است به واسطه آن هیئت چند نفره دولت نیست بلکه به واسطه این است که ذات این رژیم و این نظام یک نظام استکباری است به واسطه ذات شیطانی و خوی تجاوز گری و دائما با برخوردهای غیر انسانی در حال رفتار در جهان است.
,
,
,
, انقلاب نیوز,

آمریکا به هیچ عهدی پایبند نیست
,
, آمریکا به هیچ عهدی پایبند نیست,

معاون اسبق سازمان انرژی اتمی بیان داشت: خیلی وقت ها دست های آمریکا را از رژیم صهیونیستی مشاهده می شود . خیلی وقت ها از دولت های دست نشانده آمریکا مشاهده می شود.
,
,

وی تاکید کرد: آمریکا ایران را از طرفی متهم به نقض حقوق بشر متهم می کند اما از آن طرف خودشان به رژیم های کودک کش در یمن و بحرین کمک می کنند و دائما از آنها حمایت می کنند و اولین کشوری که رئیس جمهور آمریکا سفر می کند عربستان است که در حال جنایت در یمن است.
,
,

کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی  خاطر نشان کرد: دوگانگی و تناقض بین ادعا و عمل آمریکا مشاهده می شود بنابر این بحث این مسئله که آمریکا میتواند متعهد به انجام برجام شود باید گفت با توجه به سابقه ای این دولت و دولت های سلف ما انتظار پایبندی به عهد از سوی آمریکا نداریم و با به فرمایش رهبر معظم انقلاب که تاکید کردند باید در هنگام معاهدات راه نفوذ و ضربه زدن به خود را ببندیم و مهار کنیم.
,
,

تنها راه کنترل خوی استکبار آمریکا افزایش توان نظامی ایران است
,
, تنها راه کنترل خوی استکبار آمریکا افزایش توان نظامی ایران است,

اخوان فرد با اشاره به رفتار ها و دشمنی ها آمریکا با ملت های آزاده تصریرح کرد: کنترل خوی استکباری آمریکا به وسیله استفاده از توان داخلی است همین جا تاکید می کنم استفاده از خرد انسان های مومن و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران و استفاده از توان مردمی در برخورد با مسائل اقتصادی که همان اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری می باشد.
,
,

کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی   افزود: همچنین استفاده از جوانان معتقد به نظام که تبلورآن را در امثال شهید محسن حججی ما می بینم و استفاده از این فکر که ما توانایی داریم و کنار گذاشتن فکرهای دیگر که به دنبال تبلیغ ناتوانی نظام و ملت جمهوری اسلامی ایران است به مرحله ای خواهیم رسید که می توانیم همه مشکلات را پشت سر بگذاریم.
,
,

معاون اسبق سازمان انرژی اتمی بیان داشت: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان جوان می تواند امید بخش و راه گشا باشد، توصیه می شود همه از ولی امیر مسلمین و تدابیر ولی فقیه تبعیت محض و بی چون و چرا و بدون توجیهات خاص داشته باشند.
,
,

کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی  تاکید کرد: شاید یکی از نقض های که در روند برجام در داخل کشور می بینیم این است که هیئت اجرائی مذاکراتی برجام با هیئت نظارت بر برجام تقریبا 99 درصد یکی است و تفاوت آنچنانی ندارد، منطقی این است که چند نفر از هیئت مذاکراتی برجام در هیئت نظارت برجام حضور داشته باشند و بقیه از متخصصین در عرصه های مختلف و معتمدین نظام و کسانی که می توانند موضوع را خوب بررسی کنند و در تاکید مقام معظم رهبری به شورای عالی امنیت ملی هم به این موضوع اشاره داشتند، راهکار استفاده از توان عمومی و ملی است.
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه