اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری:

4هزار تخته چادر از شهرستان ری به مناطق زلزله زده ارسال شده است

4هزار تخته چادر از شهرستان ری به مناطق زلزله زده ارسال شده است
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری با بیان اینکه تا کنون 4هزار تخته چادر از شهرستان ری به مناطق زلزله زده ارسال کرده ایم، گفت: جمع‌ آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم تا چهارم آذر ماه ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد احمدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری، اظهار داشت: 30 پایگاه امدادی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه در شهرستان ری فعالیت می کنند و جمع‌ آوری این کمک‌ها تا چهارم آذر ماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, احمد احمدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار , آفتاب ری, ، اظهار داشت: 30 پایگاه امدادی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه در شهرستان ری فعالیت می کنند و جمع‌ آوری این کمک‌ها تا چهارم آذر ماه ادامه دارد.,

وی افزود: جمعیت هلال احمر در راستای امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور از همان دقایق اولیه حادثه در آماده باش کامل قرار گرفت و از روز دوشنبه 22آبان در حال جمع آوری کمک های مردمی هستیم. 

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری بیان کرد: در حال حاضر در فاز جمع آوری کمک های مردمی هستیم و برحسب نیازی که ستاد استان اعلام می‌کند بصورت متمرکز کمک های خود را ارسال می‌کنیم.

,

احمدی با بیان اینکه تا کنون 4هزار تخته چادر بصورت هوایی و زمینی از شهرستان ری به مناطق زلزله زده ارسال کرده‌ایم، گفت: در صورت نیاز و اعلام ستاد استان، نیروهای امدادی نیز از شهرری اعزام خواهد شد. 

,

وی ادامه داد: ستاد مرکزی واقع در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در حال تفکیک و بسته بندی و پایگاه های سیار در میادین اصلی از جمله میدان شهرری، میدان هادی ساعی، میدان مدرس، اضلاع جنوب و شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، روستاهای اطراف، باقرشهر، خاوران و منطقه 15 و 19 تهران آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور هستند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: نیازهای اصلی زلزله زدگان لباس گرم، پتو، کیسه خواب، زیرانداز و مواد غذایی فاسدنشدنی است که حتما نو و تاریخ دار باشد. کمک های مالی نیز، هم به صورت نقدی و هم از طریق دستگاههای کارت خوان در این پایگاهها دریافت می شود و از طریق بانکها نیز می توانند وجوهات خود را به شماره 99999 جمعیت هلال احمر واریز کنند. 

,

احمدی با اشاره به مشارکت همه ارگانهای شهرستان در جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی تصریح کرد: فرمانداری، بخشداری‌ها، بسیج، شهرداری و سایر نهادها همکاری خوبی در این خصوص با جمعیت هلال احمر دارند. 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه