اخبار داغ

رییس ستاد نمازجمعه کاشمر:

سوم و دهم آذر ماه نماز جمعه شهرستان کاشمر در آرامگاه شهید مدرس(ره) برگزار می‌شود

سوم و دهم آذر ماه نماز جمعه شهرستان کاشمر در آرامگاه شهید مدرس(ره) برگزار می‌شود
رییس ستاد نمازجمعه کاشمر از برگزاری نمازجمعه این شهرستان به مدت دو هفته در آرامگاه شهید مجاهد آیت‌الله سیدحسن مدرس(ره) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدیر شکوهی در گفتگو با کاشمربصیر اظهار کرد: یکی از افتخارات شهرستان کاشمر میزبانی از مرقد مطهر شهید دیانت و سیاست و اسوه نمایندگان مجلس، آیت‌الله سیدحسن مدرس(ره) است و همه ساله در آستانه دهم آذرماه سالروز شهادت این شهید مجاهد مراسم ویژه‌ای در این شهرستان و با حضور مسئولان و شخصیت‌های کشوری و استانی و از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

وی ادامه داد: ستاد نمازجمعه شهرستان نیز به منظور ارج نهادن به مقام والای این شهید بزرگوار که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) تا همیشه تاریخ، زنده خواهد بود، در ایام سالگرد شهادت ایشان مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه را در زیارتگاه باشکوه و با معنویت این اسوه دیانت و سیاست برگزار می‌کند.

,

 

,

شکوهی تصریح کرد: امسال نیز به پبشنهاد مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس(ره) و با تصویب اعضای ستاد نمازجمعه، نمازجمعه شهرستان کاشمر به مدت دو هفته در روزهای سوم و دهم آذرماه در محل زیارتگاه شهید مدرس(ره) بر پا خواهد شد.

,

 

,

وی گفت: تمام تلاش ما این است که نمازجمعه در این مکان مقدس و به ویژه در روز دهم آذر که مصادف با هشتادمین سالروز شهادت این شهید بزرگوار به دست عوامل رضاخان است و شاهد حضور مهمانان استانی و کشوری در آیین سالگرد شهادت شهید مدرس خواهیم بود با شکوه و جلوه خاصی برگزار شود.

,

 

,

رییس ستاد نمازجمعه کاشمر تأکید کرد:‌ از عموم مردم کاشمر و به ویژه جوانان و نوجوانان و همچنین مراکز دانشگاهی و مدارس مختلف دعوت می‌کنیم با حضور خود در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در این دو هفته در محل زیارتگاه شهید مدرس(ره)‌ ضمن به نمایش گذاشتن وحدت و اتحاد معنوی مردم شهرستان کاشمر، با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های نورانی شهید والامقام آیت‌الله سید حسن مدرس(ره) تجدید پیمان کنند.

,

 

,

شکوهی از همکاری سایر نهادها و به ویژه مدیریت شهری کاشمر برای برگزاری هر چه باشکوهتر آیین نمازجمعه در زیارتگاه شهید مدرس(ره) خبر داد و گفت: با اعلام شهرداری کاشمر، اتوبوس‌های شهری برای رفت و آمد نمازگزاران به محل زیارتگاه در خدمت مردم کاشمر خواهند بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه