اخبار داغ

رزمنده بسیجی:

بسیج قلب تپنده ایران است

بسیج قلب تپنده ایران است
رزمنده بسیجی شهرستان اردل گفت:بسیجیان فرشتگان امن حرم الهی هستند و امروز با درایت رهبری دشمن را در تمامی عرصه ها به زانو در آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، حسین ظفری فرمانده بسیجی ۵۰ ساله پایگاه مقاومت بسیج  امام محمد باقر(ع) روستای دوازده امام  است که امسال به همت همه ی بسیجیان پایگاه اش عنوان برترین پایگاه بسیج را در شهرستان کسب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,

به همین بهانه گفتگوی اختصاصی با این بسیجی نمونه انجام داده ایم تا بایشتر با او آشنا شویم.

,

,
, ,

 

,

ازچه سالی عضو بسیج شده اید؟
از 17 سالگی عضو سازمان بسیج مستضعفین شده ام و در 19 سالگی به جبهه حق علیه باطل اعزام شدم و  بعد از پایان جنگ تحمیلی تا کنون  به عنوان  فرمانده پایگاه  بسیج امام محمد باقر(ع)  روستای دوازده امام از توابع بخش مرکزی شهرستان اردل منصوب شدم.


چه فعالیت هایی در این پایگاه بسیج انجام و موجب برگزیده شدن شما به عنوان برترین پایگاه شد؟
برگزاری یادواره شهدا، برگزاری رزمایش، برپایی نمایشگاه و دستاوردهای بسیجیان باحضور مسولین استانی، دیدار با خانواده شهدا، برپایی حلقه های صالحین، برگزاری مراسم در مناسب های سال و … .

طرح حلقه های صالحین چه تاثیری در پایگاه شما داشته است؟
حلقه های صالحین یکی از طرح های ارزشی در جهت تعلیم و تریت فرزندان انقلاب و نسل جوان جامعه است که ما نیز در همین راستا با تشکیل و کیفی سازی حلقه های تربیتی صالحین پایگاه توانستیم گام های ارزشمندی برای رشد تربیتی اعضای پایگاه برداریم.

چه توصیه ای به بسیجیان دارید؟
بسیجیان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه در راستای تحقق اندیشه و تفکر بسیجی گام بردارند چرا که نیاز امروز جامعه ما تفکر بسیجی برای خروج از مشکلات و حرکت در مسیر رشد و توسعه ی همه جانبه است.

سخن پایانی:

در پایان لازم میدانم از اعضای شورا، معاونین پایگاه و عزیزان بسیجی که این حقیر را در پیشبرد اهداف بسیج یاری کرده اند، تقدیر و تشکر کنم.

تا آخرین نفس و قطره خون با الگو گیری از ائمه اطهار (ع)، امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری از میهن عزیزمان در همه ی عرصه ها دفاع کرده و با پشتکار فراوان به راه خود ادامه خواهیم داد.

این رزمنده 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه بسیج قلب تپنده ایران است افزود: بسیج امروز با درایت رهبری دشمن را در تمامی عرصه ها به زانو درآورده و موفقیت رزمندگان در کشورهای لبنان، فلسطین، سوریه و عراق در مقابله با گروه های تروریستی چون داعش، به دلیل الگو گرفتن از روحیه بسیجی ملت ایران است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه