اخبار داغ

به همت بسیج جامعه پزشکی زابل انجام شد؛

اعزام جهاد گران سلامت به محرومترین محله سیستان

اعزام جهاد گران سلامت به محرومترین محله سیستان
مسئول بسیج جامعه پزشکی زابل گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گروه های جهادی به محله حسین آباد اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید نظری در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: گروهای جهادی بسیج جامعه پزشکی به محله حسین آباد که یکی از بزرگترین و محرومترین محلات زابل به شمار می رود به مدت سه روز اعزام شدند.

وی افزود: این گروه ها با چهار متخصص از جمله داخلی، اطفال، زنان و زایمان و یونیت دندانپزشک به مناسبت هفته بسیج به ویزیت رایگان و توزیع رایگان اقلام دارویی مبادرت می ورزند.

نظری بیان داشت: گروههای مشاوره ای بسیج جامعه پزشکی با استفاده از توان پزشکان و پرستاران بسیجی سعی می کنند به صورت دوره ای و در مناسبتهای مختلف طرح اعزام تیم ها را انجام دهد.

وی بیان داشت: تیمهای اعزامی به صورت مجزا و با خدمات از پیش تعیین شده اعزام می شوند تا مردم محروم حداکثر بهره را از آنان برده باشند.

نظری تاکید کرد: بسیج جامعه پزشکی با تمام توان در ایام مختلف سال به یاری محرومان منطقه سیستان می شتابند و در این راستا تاکنون خدمات شایانی به اقشار مختلف ارائه داده اند.

وی عنوان کرد: تمامی پزشکان و کادر درمانی بدون هرگونه محدودیتی می توانند در این گروه ها حضور یابند و به یاری محرومان بشتابند.

نظری تاکید کرد: پزشکان حاضر در گروه های جهادی از جمله بهترین متخصصان و پزشکان حاضر در منطقه هستند و با تمام توان به خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه می پردازند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه