اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره:

برچیده شدن طومار داعش ، نتیجه تفکر بسیجی در منطقه است

برچیده شدن طومار داعش ، نتیجه تفکر بسیجی در منطقه است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره: گسترش «شجره طیبه بسیج» به فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی است و رهبر انقلاب اشاره کردند که بسیج «از لحاظ کمّیّت و از لحاظ کیفیّت توسعه پیدا کرده است» وامروز تفکر بسیجی باعث پیروزی در مقابل دشمنان می شود و امروز هم شاهد برچیده شدن طومار داعش از منطقه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام اسلام  مردانی در گفت و گو با نبض سحر ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته بسیج اظهار داشت :  تلاقی هفته بسیج با آغاز ماه ربیع الاول را به فال نیک میگیریم و امیدواریم این ماه برای ملت عزیز ایران پر خیر و برکت باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ا نبض سحر ,

وی با اشاره به اینکه وقتی به بسیج می پردازیم این فرمایش امام راحل (ره) در ذهن ها متبادر می شود که فرمودند "بسیج لشگر مخلص خداست". که تفسیر بسیار مناسب و ارزشمندی از بسیج و فرهنگ بسیجی بودن است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره با اشاره به اینکه بسیج یک فرهنگ، یک منطق و ییک تفکر است ، افزود: بسیج یک تفکر بسیار غنی است و همین فرهنگ و تفکر پشتوانه منطقی دارد و پشتوانه آن احساس مسئولیت در قبال تمامی آحاد جامعه است .

,

مردانی با اشاره به خدمات رسانی بسیچ در تمام جهان گفت: فرهنگ بسیج اهتمام در امور مسلمان دارد و همچنان که پیامبر اکرم فرمودند"هر کس صبح کند در حالی که نیت و انگیزه اش غیر خداست؛ پس، از خدا نیست و هر کس صبح کند و نسبت به مصالح و مفاسد مسلمین بی تفاوت باشد، از آنها نیست(مسلمان واقعی) و هر کس با رغبت تن به ذلت دهد از اهل بیت ما نیست." و امروز شاهد خدمت رسانی بسیج در تمام آحاد جامعه و جهانی هستیم.

,

وی با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه  گفت: نمونه بارز خدمت رسانی بسیج ، حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه و خدمت به در مناطق خسارت دیده است و به تعبیری هرکسی که در آن منطقه احساس مسئولیت کرده و به خدمت آنان شتافته است ، بسیجی است، آحاد ملت ایران بسیجی هستند.

,

مسئول دفتر نمانیدگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت: یکی از شاخصه های بسیج، پیرو امر ولایت بودن است و با بصیرت لازم و احساس مسئولیت در خدمت مردم و انقلاب است، بسیج به تعبیر رهبر انقلاب متعلق به جناح خاصی نیست و جریانی پویا، ایثارگر و فداکار در عرصه دفاع از منافع اسلام و انقلاب اسلامی است.

,

مردانی با اشاره به پیروزی های اخیر رزمندگان در جبه های مقاومت سوریه و عراق گفت:    گسترش «شجره طیبه بسیج» به فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی است و    رهبر انقلاب اشاره کردند که بسیج «از لحاظ کمّیّت و از لحاظ کیفیّت توسعه پیدا کرده است»  وامروز تفکر بسیجی باعث پیروزی  در مقابل دشمنان می شود  و امروز هم شاهد برچیده شدن طومار داعش از منطقه هستیم.

,

وی با بیان اینکه دشمن امروز در هر لباسی و گرایشی سعی در ضربه زدن به نظام ما دارد، خاطرنشان کرد: مردم همواره باید در برابر این توطئه های شوم دشمنان هوشیار باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه