اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین:

بصیرت افزایی و سازندگی از مهم‌ترین اهداف بسیج است

بصیرت افزایی و سازندگی از مهم‌ترین اهداف بسیج است
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: بسیج در عرصه‌های مختلفی با رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی مشغول فعالیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص نیوز؛ جمعی از فرماندهان سپاه و بسیجیان استان قزوین صبح امروز در اولین روز از هفته بسیج با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛,

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت واقعه زلزله در غرب کشور اظهار کرد: بسیج در عرصه‌های مختلفی با رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی مشغول فعالیت است.

,

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف با هدف پاسداری از انقلاب اسلامی مشغول فعالیت است گفت: بسیج یعنی تبلور حضور مردم چراکه ویژگی بارز انقلاب اسلامی و بسیج؛ مردمی بودن آن است.

,

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهنمودهای امام راحل و حضور گسترده مردم به پیروزی رسید و استمرار پیدا کرد افزود: بسیج منحصر به یک گروه و قشر خاص نیست و تمام اقشار ملت در این مجموعه حضور پیدا کرده و آمادگی خود را برای پاسداری از انقلاب و نظام اعلام کرده‌اند.

,

این مسوول خاطرنشان کرد: دشمنان از ابزار مختلفی را برای کم رنگ کردن بسیج به کار می‌گیرند اما به لطف خداوند تاکنون موفق نشده‌اند.

,

وی افزود: با وجود برنامه‌ریزی‌های متعددی که همواره دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارند اما با فرارسیدن یک محرم و رمضان همه نقشه‌هایشان بر باد می‌رود و مهندسی خداوند در این است که چراغ انقلاب اسلامی خاموش نشود و همیشه پرفروغ بماند.

,

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان با اشاره به حماسه شکست داعش گفت: با عنایت خداوند متعال و تلاش‌ها جانفشانی‌های رزمندگان اسلام تمام نقشه‌ها و دسیسه‌های جبهه کفر و ظلم برای براندازی اسلام از صحنه برچیده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه