اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

بسیج نقش کلیدی در خنثی‌سازی فتنه‌های داخلی و خارجی دارد

بسیج نقش کلیدی در خنثی‌سازی فتنه‌های داخلی و خارجی دارد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس، سازندگی کشور و خنثی کردن فتنه‌های متعدد داخلی و خارجی دشمن نقش کلیدی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص نیوز؛ جمعی از فرماندهان سپاه و بسیجیان استان قزوین صبح امروز در اولین روز از هفته بسیج با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛,

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نهاد مقدس و شجره طیبه‌ای بود که با بلندنظری امام راحل به منصه ظهور رسید.

,

وی افزود: هر جا که بستری برای نیروهای بسیجی فراهم شده، به درستی وظایف خود را انجام داده‌ و مایه سرافرازی و سربلندی اسلام و مسلمین در عالم شده‌اند.

,

معبودی ابراز کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس، سازندگی کشور و خنثی کردن فتنه‌های متعدد داخلی و خارجی دشمن نقش کلیدی داشته است.

,

وی عنوان کرد: امروز نیروهای بسیجی با عنایت خداوند و به برکت انقلاب اسلامی فتنه بزرگ داعش را شکست داد و این پیروزی بزرگ کام همه مظلومان و مستضعفان را شیرین کرد.

,

این مسوول با اشاره به اینکه برخی به دنبال کم‌رنگ کردن نقش بسیج هستند عنوان کرد: خداوند را شاکریم که با نگاه الهی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امروز می‌بینیم که بسیج توسعه یافته است.

,

وی تصریح کرد: بسیج یک واقعیتی است که حتی در دنیا هم نمی‌توان از آن اغماض کرد و بسیاری از کشورها برای حل مشکلاتشان آن را الگوی خود قرار داده‌اند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تاکید کرد: میدان عمل بسیج بسیار وسیع و گسترده است و به یک حوزه منحصر نمی‌شود و در حادثه زلزله غرب کشور هم دیدیم که جزء نفرات پیشگام در نجات و امداد رسانی بودند.

,

معبودی در پایان با بیان اینکه حقیقت بسیج معنویت و اعتقادات است افزود: باید برای تقویت این شجره طیبه تلاش کنیم و ائمه جماعات و جمعه نقش مهمی در این امر دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه