اخبار داغ

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

روحانیون در طول تاریخ برای رهایی جامعه از گمراهی تا پای جان ایستادگی کرده‌اند/لازمه توسعه و پیشرفت استان کردستان وحدت و امنیت است

روحانیون در طول تاریخ برای رهایی جامعه  از گمراهی تا پای جان ایستادگی کرده‌اند/لازمه توسعه و پیشرفت استان کردستان وحدت و امنیت است
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به جایگاه روحانیون، بیان کرد: روحانیون در طول تاریخ جایگاه ویژه‌ای داشتنه‌اند و برای رهایی جامعه از گمراهی تا پای جان ایستادگی کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن منتظری در کنگره 50 شهید روحانی استان کردستان که امروز در سنندج برگزار شد ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه و تسلیت جانباختگان این حادثه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص یادواره‌ شهدا تأکید می‌کنند که این موضوع را پرمایه قرار دهید و بگذارید در فرهنگ این کشور زیباترین اثر را بیافریند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

 

,

وی افزود: همه دستگاه‌های دولتی و مسؤولان فرهنگی برای بهتر برگزار شدن این کنگره‌ها باید پای کار باشند، چون این کار یک کار خدایی است.

,

 

,

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: کنگره 5400 شهید استان کردستان در سال 97 برگزار خواهد شد و از ماه‌ها قبل سیاست‌ها و راهبردهای این کنگره مشخص شده است.

,

 

,

حجت‌الاسلام منتظری بیان کرد: جلسات متعددی برای هماهنگی و توزیع مسؤولیت‌ها این کنگره برگزار شده و کنگره امروز طلیعه کنگره بزرگ 5400 شهید استان کردستان در سال 97 است.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به جایگاه روحانیون، بیان کرد: روحانیون در طول تاریخ جایگاه ویژه‌ای داشتنه‌اند و برای رهایی جامعه  از گمراهی تا پای جان ایستادگی کرده‌اند.

,

 

,

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به تشکیل کمیته امور روحانیون در مرکز بزرگ اسلامی،  بیان کرد: از جمله کارهای این کمیته، برگزاری همایش‌های مشترک ائمه جمعه و جماعات و توجیه آنها نسبت به کنگره 5400 شهید استان کردستان، پیگیری و چاپ زندگینامه شهدای روحانی و تاکنون در این باره دو کتاب "عرشیان و راه اینجاست" به چاپ رسیده است و همچنین پیگیری و جمع‌آوری اسناد و آثار شهدای روحانی و معرفی آنها در کنگره 5400 شهید کردستان می‌باشد.

,

 

,

وی تصریح کرد: در همین راستا یادواره‌های مختلف شهدای روحانی در شهرستان‌ها و روستاهای استان از جمله مریوان، سروآباد، دیواندره و آویهنگ برگزار شده است.

,

 

,

حجت‌الاسلام منتظری گفت: برای همه شهدای روحانی استان کردستان تاکنون یک الی دو یادواره برگزار شده و از همه کسانی که ما در برگزاری این یادواره‌ها همکاری کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

,

 

,

لازمه توسعه و پیشرفت استان کردستان وحدت و امنیت است

, لازمه توسعه و پیشرفت استان کردستان وحدت و امنیت است,

حجت الاسلام علیرضا باباشاهی در کنگره 50 شهید روحانی استان کردستان که ظهر دیروز در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این کنگره مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره 5400 شهید روحانی استان کردستان است که در سال 97 برگزار می‌شود.

,

 

,

وی افزود: روحانیون شیعه و سنی در استان کردستان و دیگر نقاط کشور این مطلب را به اثبات رسانده‌اند که نظام اسلامی ایران از بحث تفرقه و اختلافات مذهبی گذشته‌اند و هماهنگ و همدل با هم در همه صحنه‌ها حضور دارند و مشغول انجام وظیفه هستند.

,

 

,

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، گفت: همدلی و همبستگی لازمه تأمین امنیت  و امنیت نیز لازمه توسعه و آبادانی برای استان کردستان است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: علم‌آفرینی، جهل‌زدایی و شناخت دشمن و تاکتیک‌های او و معرفی آنها به جامعه از مولفه‌های تأمین امنیت هستند که این وظایف برعهده روحانیون و علما است.

,

 

,

حجت‌الاسلام باباشاهی ادامه داد: روحانیون کردستان بصیرت دارند و در جهت نظام اسلامی حرکت می کنند و دشمنی‌های دشمن را می‌شناسند و این خصوصیات آنها سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

,

 

,

تا زمانی که وحدت باشد دشمن نمی‌تواند نفوذ کند

, تا زمانی که وحدت باشد دشمن نمی‌تواند نفوذ کند,

ماموستا فایق رستمی در کنگره 50 شهید روحانی استان کردستان که ظهر دیروز در سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت به جانباختگان زلزله کرمانشاه، بیان کرد: از تمامی مردم کردستان برای همیاری و غم‌خواری‌ای که نسبت به زلزله‌زدگان کرمانشاه داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

,

 

,

وی افزود: حضور گسترده مردم در کمک‌رسانی به آسیب دیدگان این زلزله، نمود عینی وحدت و اتحاد در ایران اسلامی بود و یک بار دیگر روح اتحاد و همدلی در ایران زنده شد.

,

 

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این حضور گسترده مردم، پیام یک ملت واحده بود و به همه نشان داد که مردم ایران همیشه در یک صف هستند.

,

 

,

ماموستا رستمی گفت: 50 شهید روحانی استان کردستان هرکدام انتقال‌دهنده 50 پیام بزرگ هستند که می‌تواند چراغ هدایت یک جامعه باشد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: امنیت، آرامش و آسایش کنونی  و توسعه و آبادانی امروز جامعه پیام شهدا بود که به مردم رسید.

,

 

,

ماموستا رستمی دامه داد: زمان‌شناس یودن یکی از پیام های شهدا است تا ما پاکان را از ناپاکان تشخیص دهیم و در دام  آنها گرفتار نشویم.

,

 

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تا زمانی که وحدت باشد دشمن نمی‌تواند نفوذ کند، گفت: مردم ایران در 8 سال جنگ تحمیلی و سال‌ها تحریم ظالمانه خم به ابرو نیاوردند و ذره‌ای از علاقه آنها به نظام اسلامی کاسته نشد که لازم است مسؤولان قدردان این مردم نجیب باشند.

,

 

,

وی در پایان گفت: علما سرچشمه امنیت هستند و مانند دژی محکم در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده‌اند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه