اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج؛

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گرمسار گشایش یافت

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گرمسار گشایش یافت
صبح امروز نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف ارائه محصولات خانگی و معرفی فن و حرفه خود در جهت رونق اقتصادی و کسب در آمد در پارک شهدای گرمسار گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید ناظریه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در گفتگو با خبرنگار گرمسارآنلاین با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان گفت:در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بیش از 15غرفه در بخش های محصولات خانگی، صنایع دستی، گل آرایی و تزیینی و محصولات غذایی خانگی از قبیل ترشی جات و انواع شیرینی های خانگی به نمایش گذاشته شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار درادامه  افزود:این نمایشگاه با هدف معرفی مشاغل خانگی و تاثیرگذاری آن در اقتصاد خانواده و همکاری پایگاه مقاومت بسیج در محلات و ایجاد بنگاه های کوچک زود بازده در میان بانوان کار خود را اغاز کرده است

,

ناظریه  ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ارائه محصولات خانگی بانوانی که در طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی وام دریافت کردند تا در روند فروش آنها تقویت شود .

,

وی در ادامه اظهار کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی گرمسارصبح ها از ساعت 8 تا 12 و تا 19 شب ادامه دارد . و برای استقبال مردم نیزدر بخش فرهنگی تا 30 درصد و در بخش عرضه محصولات خانگی تا 20 درصد تخفیف ارائه می شود .
 

, .,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه