اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد؛

افتتاح ۳ پروژه محرومیت‌زدایی در اراک/ساخت ۲۰ خانه برای محرومان تا پایان سال

افتتاح ۳ پروژه محرومیت‌زدایی در اراک/ساخت ۲۰ خانه برای محرومان تا پایان سال
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از افتتاح سه پروژه محرومیت زدایی همزمان با دومین روز از هفته بسیج در شهرستان اراک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذر ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

رضایی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» نامگذاری شده است اظهار کرد: روز دوم هفته بسیج با نام «بسیج، محرومیت و خدمات‌رسانی» نامگذاری شده است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز سه پروژه محرومیت زدایی در شهرستان اراک به بهره برداری رسید افزود: این پروژه ها در روستاهای نوازن و قایناروق از توابع شهرستان اراک قرار دارد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک افزود: سال گذشته ناحیه مقاومت بسیج اراک برای اولین بار در بحث ساخت خانه‌ برای محرومان باتوجه به اعلام آمادگی بسیجیان و استقبال گروه‌های جهادی از این پروژه‌های محرومیت‌زدایی موفق شد ۱۰ باب خانه محروم را ساخته و تحویل آنان دهد.

,

رضایی ادامه داد: امسال بنا داریم که کار ساخت خانه برای محرومان را با همکاری کمیته امداد و بهزیستی با جدیت بیشتری دنبال کنیم که برای این منظور نیز تعدادی از خانواده‌های نیازمند شناسایی شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته ساخت ۲۰ خانه برای محرومین در سطح شهرستان اراک را در دستور کار داریم که تا پایان سال تکمیل و در اختیار محرومین قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه