اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه:

مسجد روستای درمه با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید/ احداث 14 باب مسجد از محل اعتبارات محرومیت زدایی در قروه

مسجد روستای درمه با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید/ احداث 14 باب مسجد از محل اعتبارات محرومیت زدایی در قروه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: از سال 93 تا 96 تاکنون 14 باب مسجد در روستاهای دوردست و کم برخوردار با اعتبار پنج میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی ، مردم و سپاه احداث شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، سعید شعبانی امروز و در مراسم افتتاح مسجد روستای درمه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: از 70 پروژه محرومیت زدایی با اعتبار 22 میلیارد ریال 11 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات محرومیت زدایی و سپاه و مابقی آورده خیرین و مردم روستاها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

به گفته وی در روستای دورمه فاقد مسجد بوده است و برای احداث این مسجد یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات سپاه و اعتبارات محرومیت زدایی هزینه شده است.

,

سرهنگ شعبانی با اشاره به اجرای 183 برنامه در هفته بسیج افزود: 16 برنامه به صورت برنامه های شاخص در هفته بسیج برگزار می گردند.

,

, ,

به گفته وی نقش بسیج در تثبیت آرمان های انقلاب اسلامی کلیدی است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قروه با بیان اینکه بسیج در امور عمرانی و آبادانی کشور و کاهش آسیب های حوادث غیر مترقبه نیز حضور فعال دارد افزود:کاروان های محرومیت زدایی بسیج توانسته است با حضور در مناطق محروم پاسخگوی بخشی از نیاز مردم ساکن باشد.

,

وی از افتتاح مسجد در روستای زنگ آباد به مناسبت هفته بسیج خبر داد و افزود: این مسجد به مساحت 150 متر با اعتبار یک میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

,

به گفته وی برای ساخت این مسجد 50 درصد از کمک های مردمی و 50 درصد از اعتبارات طرح های محرومیت زدایی و سپاه هزینه شده است.

,

روستای دورمه از توابع بخش چهاردولی شهرستان قروه است.

,

, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه