اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه:

افتتاح طرح های محرومیت زدایی و سازندگی در هفته بسیج در قروه

افتتاح طرح های  محرومیت زدایی و سازندگی در هفته بسیج در قروه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه از افتتاح طرح های محرومیت زدایی و سازندگی در طول هفته بسیج در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، سعید شعبانی پیش از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیج خواهران در کانون ولایت شهرستان قروه برگزار شد با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و حلول ماه مبارک ربیع الاول اظهار داشت: امسال و در هفته بسیج بیش از 183 برنامه در شهرستان قروه برگزار خواهد شد که 16 مورد از این برنامه ها ویژه می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و سازندگی در راس برنامه های سپاه پاسداران قرار دارد افزود: در طول هفته بسیج هر روز شاهد افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و سازندگی خواهیم بود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه خاطر نشان کرد: این افتخار است که بسیج و سپاه در عرصه سازندگی و در عرصه محرومیت زدایی گام برمی دارد.

,

شعبانی ادامه داد:  امروز بسیج در عرصه علمی ؛فرهنگی؛ اقتصادی و سیاسی نقش بی بدیل خود را ایفا نموده است و بسیاری از موفقیت هایی که پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیج است.

,

به گفته وی بسیج در طول سال‌های انقلاب نشان داده مردمی‌ترین نهاد در نظام اسلامی است و تاکنون ثمرات ارزشمندی برای کشور داشته است.ن

,

امام جمعه قروه مطرح نمود:

,
بسیج در تمامی عرصه هایی که موجب عزت و سربلندی است حضور دارد
,
 
,
حجت الاسلام حسن باباییان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: بسیج به معنای مخلص بودن و عزت و شرافت داشتن می باشد که حفظ داشته های دینی و کسب معارف دینی و معرفت الهی را به همراه دارد.
,

وی افزود: یکی از ویژگی های بسیجی در میدان بودن و در عرصه های حساس قدم نهادن است که موجبات عزت و سربلندی جامعه را فراهم می کند.

,

, ,

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: فردی که به عنوان یک بسیجی شناخته می شود همیشه سرافراز است و هیچ وقت از مسیر خود جدا نخواهد شد.

,

وی به اثرات دوستی با بسیج اشاره نمود و گفت: بسیجی باید دستگیر و دلسوز و نوع دوست و مهربان باشد و انسانیت انسان را لحاظ کند.

,

به گفته وی دوستی با بسیج عزت بسیج و سربلندی بسیجی را به دنبال خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه بسیج یک اقیانوس بیکران است ادامه داد: هر کس در این اقیانوس وارد شود خود را بینهایت می نماید و و دیگران را نیز به اوج می رساند.

,

باباییان با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه افزود: امروز بسیجیان نقش ویژه ای برای از بین بردن این آسیب ها دارند.

,

وی به تاثیر نماز در از بین بردن چنین آسیب هایی اشاره نمود و گفت: بسیجیان باید در ترویج فرهنگ نماز کوشا باشند تا جامعه از آسیب های اجتماعی به دور قرار گیرد.

,

, , , , , , , ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه