اخبار داغ

مانور زلزله در شهر تاریخی بلادشاپور کهگیلویه+ تصاویر

مانور زلزله در شهر تاریخی بلادشاپور کهگیلویه+ تصاویر
مانور اسکان اضطراری با هدف افزایش توان و آمادگی گروه‌های امدادی و نهادهای مختلف برای مقابله با حواد از سوی هلال احمر کهگیلویه در روستای طولیان از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه، فرماندار کهگیلویه به همراه رییس جمعیت هلال احمر بدون هماهنگی باسایر مدیران اقدام به برگزاری مانور کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه,

علی پوزش برای سنجیدن میزان آمادگی دستگاه های متولی در زمینه مقابله باحوادث واتفاقات احتمالی شخصا بر اجرا وبرنامه ریزی این مانور نظارت کرد. 

,

طراحی مانور در دونقطه ازروستای طولیان به بهترین شکل توسط جمعیت هلال احمر انجام و صحنه سازی ان چنان طبیعی می نمود که گویی حادثه واقعی رخ داده است.

,

دهدشت

, دهدشت,

فرماندار کهگیلویه از سیدعادل رهبریان و مجموعه هلال احمر به جهت برگزاری و طراحی مانور و هم میزان آمادگی امدادگران قدردانی کرد.

,

شرایط که برای آغاز مانور مهیا شد شماره تلفن های ادارات وحتی مدیران بصورت ناشناس گرفته و انها را به نسبت مسئولیت دربحران خبردار نمودند.

,

دهدشت دهدشت

, دهدشت , دهدشت ,

اورژانس ۱۱۵ و آتش نشانی زودتر از بقیه ادارات خود رابه محل برگزاری مانور رساندند.

,

طول مسیر دهدشت تا طولیان ۷ کیلومتر است.

,

اداره منابع طبیعی،شرکت گاز ،اب وفاضلاب ،اداره راهداری ،محیط زیست بهزیستی،شرکت برق ،جهادکشاورزی,دامپزشکی نمره قبولی گرفتند اما بودند دستگاه هایی که دراین مانورشرکت نکردند و یاپس از اتمام زمان برگزاری مانور امدند.نیروی انتظامی و آموزش وپرورش ازجمله این دستگاه ها بودند.

,

دهدشت دهدشت

, دهدشت , دهدشت,

فرماندار کهگیلویه در این مانور بزرگ از آمادگی وسرعت عمل دستگاه های متولی در زمینه مدیریت بحران ابراز رضایت و قدردانی کرد.

,

پوزش هفته پدافندغیرعامل را فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکردمدیران دانست و گفت:در همین زمینه باهمکاری جمعیت هلال احمر کهگیلویه مانور اسکان اضطراری با کمیت وکیفیت بالایی در روستای طولیان برگزار شد.

,

دهدشت

, دهدشت ,

وی افزود:در جلسه ستادمدیریت بحران به دستگاه هایی که در این مانور شرکت نکردند تذکر داده می شود.

,

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه نیز در این مانور افزود: در این مانور بیش از ۱۵۰ نفر از نیروهای کارگروه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان اعم از نیروهای امداد و نجات هلال احمر، اجرایی، بهداشتی، خدماتی، آتش نشانی، اورژانس، برق، آبفا، آموزش و پرورش، بهزیستی و اداره گاز شرکت کرد.

,

دهدشت



سید عادل رهبریان بیان کرد: انتقال مصدومان فرضی حادثه به مکان امن، برپایی ۱۵ چادر، اسکان موقت، برقراری ارتباطات مخابراتی و اورژانسی از جمله اقدامات نمادین این مانور یک روزه بود.

, دهدشت,
,
,
,
,

وی گفت: مانور ایمنی باعث ایجاد هماهنگی، تعامل، ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف اعضای کارگروه‌ها در صورت وقوع حوادث احتمالی نظیر زلزله می‌شود.

,

پایان مانور اسکان اضطرای عکس یادگاری مدیران شرکت کننده در همایش بود وسپس امدادگران جمعیت هلال احمرتجهیزات خودرا جمع آوری کردند.

,
تصاویر تکمیلی: 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه