اخبار داغ

فرمانده سپاه مه ولات:

سپاه و بسیج مانع بزرگی در برابر نقشه‌ها و فتنه‌های استکبار هستند

سپاه و بسیج مانع بزرگی در برابر نقشه‌ها و فتنه‌های استکبار هستند
فرمانده سپاه مه ولات تاکید کرد: به اثبات رسیده که سپاه و بسیج مانع بزرگی در برابر نقشه‌ها و فتنه‌های استکبار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سیمای مه ولات ، محمد حسن مقدم امروز طی دیداری که با امام جمعه شهرستان مه ولات داشت، گفت: هفته بسیج از هفته اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده خدمت جنابعالی رسیدیم که به عنوان امام جمعه معزز شهرستان مه ولات و نماینده مقام معظم رهبری هستند بی بهره هستیم خدمت مقام معظم رهبری برسیم ولی نماینده مقام معظم رهبری در شهرستان از نصایای شما و ارشادات شما همکاران ما به نحوی فرزندان خودتان در بسیج و سپاه بهرمند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات ,

 

,

وی ادامه داد: باتوجه در برحه ای از زمان قرار گرفته ایم هجمه ها و توطئه توسط دشمنان داخلی و خارجی برعلیه نظام، بسیج و سپاه زیاد شده است.

,

 

,

مقدم افزود: دشمنان خارج از مرزهای ما استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و با ثروت عربستان سعودی در منطقه خاور میانه قصد فتنه وتوطئه داشته بود.  

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات اظهار داشت:در چهار سال گذشته توطئه داعش را آمریکایی ها با حمایت برخی کشورهای عربی منطقه برنامه ریزی کردند که به خیال خام خودشان در طی دو سه ماه ،دولت شام و عراق تشکیل بدهند که امروز بعد از چهار سال تمام توطئه آنها نقش برآب شده و دشمنان به وضوح دریافته اند که مانع آنها خاور میانه فقط سپاه می باشد.

,

 

,

مقدم افزود: از همان روزهای اول که دشمان و استکبار به دنبال برنامه و  توطئه بوده اند، سپاه قدس با کمک مشاورین نظامی سپاه پاسداران وارد عمل شدند و با سازماندهی بسیج مردمی در عراق و سوریه باعث شد که امروز قدرتمند ترین نیروهای نظامی همان بسیج مردمی با نشات گرفته از بسیج ایران و مشاورین سپاه انقلاب اسلامی ایران سازماندهی و تشکیل شود که امروز همه شاهد پیروزی مردم سوریه هستیم.

,

 

,

وی یادآور شد: امروز داعش افکاری که در ذهن خودشان تصور کرده بود همه نقش برآب شد و ماجرای داعش همان طور که سردار سلیمانی در دو ماه گذشته  «داعش» تمام شده دانست ش به واقعیت پیوست و امید است داعش به زباله دان تاریخ تبدیل گردد و آمریکایی که اظهار داشتند در منطقه با داعش مبارزه می کند رسوا شدند و حدود پنج هزار داعشی بازمانده جنگ  را به خارج از سوریه انتقال دادند.

,

 

,

فرمانده سپاه مه ولات خاطرنشان کرد: امروز سپاه در خارج کشور و خارج از مرزها مورد هجمه قرار گرفته و آمریکا امروز تصویب می کند سپاه به عنوان یک گروه تروریستی است که باید تحریم شود و شرکت هایی و یا بانک هایی با قرارگاه خاتم النبیاء و یا سپاه کار می کنند تحریم می شود.

,

 

,

وی گفت: سپاه و بسیج امروز مانع بزرگی در برابر نقشه ها و فتنه های استکبار است و به اثبات رسیده و در داخل متاسفانه به این شکل است توطئه ها و فتنه ها خیلی زیاد است از 20 سال قبل کوی دانشگاه و فتنه 88 شروع شده تا به امروز و علیرقم سپاه در منطقه زلزله زده کرمانشاه کمک های قابل توجه داشته و همه را متاثر کرده متاسفانه می بینیم دشمنان داخل امروز به جای اینکه به دنبال هم دردی با مردم زلزله زده کرمانشاه باشند در فضای مجازی به دنبال فتنه برعلیه سپاه هستند یا ایجاد فاصله بین سپاه و مردم هستند که به روش های مختلفی سپاه و بسیج را مورد هجمه قرار می دهند.  

,

 

,

وی  به بصیرت و شناخت کامل مردم از از بسیج و سپاه اشاره کرد و افزود:مردم ما با بصیرت هستند و به همه اشراف دارند و توطئه هایی دشمنان داخلی و خارجی سرمایه گذاری کردند و با تمام توانشان به میدان آمدند و مردم خیانت های دشمنان داخلی و خارجی را به وضوح  می بینند و دشمنان هنوز نتوانسته اند به اهداف اصلی خودشان برسند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در محل دفتر امام جنعه به برنامه های بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: در هفته بسیج بیش از 50 برنامه در حوزه های مقاومت برادران و خواهران،کانون های اداری،اصناف،جامعه پزشکی،کانون مداهان،بسیج مهندسین کشاورزی در حال اجرا می باشد که از امروز استارت برنامه ها حضور در دفتر حضرت عالی شروع شد و تا 5 آذر روز حهمایش حضور عزیزان بسیجی در محل مصلی می باشد خاتمه پیدا خواهد کرد.

,

 

,

امام جمعه مه ولات در ادامه ضمن تبریک هفته بیسیج و پیروزی های رزمنده گان جبهه مقاومت در عراق و سوریه دپکسب کرده اند، گفت:فرمایش سردار عظیم شان اسلام سردار سلیمانی در رابطه با ضرب العجلی که برای سرکوب ریشه ای نیروهای تکفری تعیین کرده بودند به کمک خداوند به حقیقت پیوست.

,

 

,

محمد علی میری افزود: بسیج لشکر مخلص خداست و جزء اصول اسلام است در دین مقدس اسلام همه مسلمانها در مکتب علوی همه باید بسیجی باشند و فنون نظامی رایاد بگیرند و حضرت امام می فرماید خداوند مارا با بسیجیان محشور فرماید.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه