اخبار داغ

دبیرکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

حمایت همه جانبه آمریکا، اسرائیل و عربستان از داعش ناکام ماند

حمایت همه جانبه آمریکا، اسرائیل و عربستان از داعش ناکام ماند
دبیرکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با به اینکه حمایت همه جانبه آمریکا، اسرائیل و عربستان از داعش ناکام ماند، گفت: سردار سلیمانی نقش تعیین کننده ای در جنگ علیه داعش داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیم رضایی در گفتگو با قم فردا،با اشاره به نامه سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری در خصوص پیروزی کامل بر داعش، اظهار داشت: داعش زائده یک اتحاد آمریکایی صهیونیستی و ارتجاع عرب است که با پشتوانه فرهنگ افراطی وهابیت توانست ظرفیت و جمعیت کثیری را برای این توطئه به حرکت در بیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,

وی به اقدامات شوم و جنایتکارانه این جریان تروریستی اشاره کرد و بیان داشت:  این گروهک خسارات سنگینی را به سوریه، لبنان و عراق وارد کرد و در نهایت هلاک شد.

,

رضایی جمهوری اسلامی ایران را هدف اصلی این جریان عنوان کرد و افزود: آنها برای اینکه محور مقاومت را درگیر و زمین گیر کنند و در گام بعدی به ایران برسند چنین جنگی را که می توان گفت جنگ بین المللی بود علیه محور مقامت آغاز کردند.

,

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیروز نهایی محور مقاومت بر داعش را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: امروز با اتحاد و انسجامی که مسئولین ، سران کشورها ، رزمندگان و مجاهدان کشورهای مختلف داشتند، این پیروزی حاصل شد.

,

وی افزود: امروز در منطقه با محوریت جمهوری اسلامی و شخص فرمانده سپاه قدس سردار قاسم سلیمانی توانستیم چنین حماسه ای را خلق کنیم و پیروزی عظیمی را برای ملت بزرگ ایران، سوریه و عراق که باعث افتخار همه است به ارمغان بیاوریم.

,

رضایی با اشاره به اینکه امروز پایان کار داعش را سردار سلیمانی به محضر مقام معظم رهبری اعلام کردند، گفت: با این پیروزی همه ملت ها به خصوص ملت های محور های مقاومت خوشحال هستند.

,

وی عنوان داشت: آمریکا، اسرائیل و عربستان به صورت علنی و در  پشت صحنه هم انگلیسی ها از داعش در تمام عرصه ها  حمایت می کردند که در نهایت ناکام ماندند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه