اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان خبر داد؛

برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم

برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم را از برنامه های شاخص هفته بسیج عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر بهروز در گفتگو با دانشجوآزاد ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه زلزله کرمانشاه در خصوص برنامه های هفته بسیج گفت: از برنامه های شاخص بسیج دانشجویی یکی همایش انقلابیون جوان است که در راستای شبکه سازی و حفظ این جریان انقلابی در دانشگاهها انجام می پذیرد؛ این برنامه ۴ آذرماه در دانشگاه آزاد کرمان با سخنرانی سبرنردار فرماندهی سپاه ثارالله کرمان در محل تالار حافظ برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان افزود: برنامه دیگر، جشنواره علمی است که تحت عنوان “جهادگران علم و فناوری” برگزار می گردد که در این جشنواره تقدیر از نخبگان علمی، طرحهای علمی وشرکتهای دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته است و پایان نامه های برتر در حوزه حل مشکلات بومی استان مورد تقدیر قرار می گیرند.

,

وی با اشاره به دیگر برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: یکی از برنامه های شاخص اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم تحت عنوان جمعه های خدمت و جهاد شهری است که براساس یک برنامه ریزی مشخص شده دانشجوها در حاشیه شهر به ارائه خدمت می پردازند.

,

بهروز در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های جنبشی و تشکلی در مراکز دانشگاهی مثل تریبون آزاد، کرسی آزاد اندیشی و نشست های بصیرتی است که بالغ بر ۳۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در مجموعه بسیج دانشویی صورت می گیرد علاوه بر این در حوزه های فرهنگی، علمی، سیاسی و بصیرتی و حوزه های ورزشی برنامه کوهپیمایی و مسابقات ورزشی نیز مدنظر است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه