اخبار داغ

معاون امور عمرانی استانداری:

پروژه قطار پرسرعت تهران قم اصفهان تا 3سال آینده به بهربرداری می رسد

پروژه قطار پرسرعت تهران قم اصفهان تا 3سال آینده به بهربرداری می رسد
معاون امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه پروژه قطار پرسرعت بصورت زیرگذر وارد قم و از آن خارج خواهد شد، گفت: پروژه قطار پرسرعت تهران قم اصفهان تا 3سال آینده به بهربرداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محسن بهشتی در گفتگو با خبرنگار قم فردا  با اشاره به پروژه قطار پرسرعت تهران،قم و اصفهان، اظهار داشت:  پروژه های بزرگ استان در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: بزرگترین پروژه ما احداث قطار پر سرعت تهران قم اصفهان می باشد که در این موضوع بحث های مختلف بر سر نحو عبور قطار از قم پیش آمده است.

,

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه قطار باید به ایستگاه مرکزی قم برسد تا از ظرفیت آن استفاده کنیم، گفت: هم اکنون در حال کارشناسی مسیر مناسب برای ورود قطار به قم هستیم که به احتمال زیاد قطار بصورت زیرگذر از منطقه بلوار خلیج فارس یعنی حدفاصل میدان ولیعصر و بقیه الله عبور خواهدکرد.

,

 وی اضافه کرد: در این مسیر تا ایستگاه مرکزی هیچ ریلی از روی سطح برای عبور قطار ایجاد نخواهد شد که بعد ها به عنوان یک عارضه تلقی شود؛ این قطار قبل از اینکه وارد محدوده شهری شود از زیر زمین وارد شهر شده و در ایستگاه مرکزی قرار می گیرد و از کوه دوبرادران هم خارج خواهد شد که باید این مسیر ورود و خروج قطار از قم تونل حفر گردد.

,

بهشتی با اشاره به شروع این پروژه بزرگ، بیان داشت: این پروژه بزرگ شروع شده است و در دو فاز قم تهران و قم اصفهان در حال اجرا می باشد؛ از سال 93 که رئیس جمهور به قم آمدند و کلنگ این پروژه زده شد به شدت در حال پیگیری هستیم.

,

وی خاطرنشان شد: طبق زمانبندی که اعلام کرده اند و اگر مشکلی پیش نیاید و زمان عبور از قم تعیین تکلیف شود شاید ظرف 3سال آینده بتوانیم این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه