اخبار داغ

فرمانده سپاه دیر:

برگزاری ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در دیر

برگزاری ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در دیر
فرمانده سپاه شهرستان دیر از ۱۳۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان دیر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار میرزا احمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس؛ ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت:130 عنوان برنامه فرهنگی در طول هفته بسیج در شهرستان دیر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی گفت: امروزه بسیج در تمام عرصه‌ها حضور دارد و با با عنایت به راهنمایی‌های مقام معظم رهبری به خار چشم دشمنان تبدیل شده است. 

,

احمدی با بیان اینکه در هفته بسیج سال جاری  130عنوان برنامه برگزار می شود افزود: 30 برنامه شاخص به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه شهرستان دیر با اشاره به اینکه برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان برگزار می شود گفت: یکی از برنامه های عمده این هفته برگزاری تجمع بسیجیان در پنجم آذر ماه در مصلی نماز جمعه بندر دیر است .

,

وی در پایان در تشریح برنامه‌ هفته بسیج شهرستان دیر خاطرنشان: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسابقات فرهنگی و ورزشی، اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای محروم، نشست‌های روشنگری و آسیب‌شناسی فضای مجازی و ماهواره و شبکه‌های اجتماعی و کرسی‌های آزاداندیشی و گفتمان ولایت از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه