اخبار داغ

عضو مجمع علمای جهان اسلام و ماموستای اهل سنت:

حضور رهبری در مناطق زلزله زده پایان بخش تمام شایعات بود/ دشمنان می خواستند زمین لرزه کرمانشاه را سیاسی جلوه دهند

حضور رهبری در مناطق زلزله زده پایان بخش تمام شایعات بود/ دشمنان می خواستند زمین لرزه کرمانشاه را سیاسی جلوه دهند
عضو مجمع علمای جهان اسلام و ماموستای اهل سنت با بیان اینکه مقام معظم رهبری با حضور مبارکشان در مناطق زلزله زده و سرکشی از وضعیت آسیب دیدگان به تمام شایعات پایان دادند، یادآور شد: رهبری با این اقدام دور از انتظار دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر نقشه های شوم آنان را نقش برآب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا دکتر عابد نقیبی در گفتگو با گولان سقز در رابطه با وقوع زلزله اخیر در کرمانشاه و حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در این منطقه اظهار داشت: زلزله یکی از بلایای طبیعی می باشد که هر لحظه احتمال وقوع آن وجود دارد و میتواند تلفات جانی و مالی زیادی در بر داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز,

نقیبی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی داشتند در فضای مختلف خصوصا فضای مجازی این امر طبیعی را به سیاسی تبدیل کنند، خاطرنشان کرد: همه می دانیم که دشمن همیشه در کمین نظام و ارزش های والای آن می باشد لذا می طلبد در این راستا آگاهانه عمل کنیم.

,


وی با اشاره به اینکه نهادهای ارزشی از همان ساعات اولیه در مناطق آسیب دیده حضور پیدا کرده و فعالیت شبانه روزی خود را به صورت مداوم ادامه دادند، افزود: در این میان سپاه، ارتش، نهادهای مردمی، هلال احمر، هنرمندان، ورزشکاران و...همه و همه برای امر امدادرسانی بسیج شدند و به مردم آسیب دیده کمک کردند.

,
,


نقیبی با بیان اینکه عده ای وابسته به گروه های معاند در فضای مجازی سعی بر مخدوش کردن چهره ی نهادهای ارزشی خصوصاً سپاه و مقامات با شائبه های کذب و بی اساس داشتند، گفت: جدای از این می خواستند با ترفند همیشگی خود یعنی تفرقه افکنی و شایعه هایی از قبیل کمک نکردن به اهل تسنن در مناطق کوردنشین بود که خوشبختانه غیر این برای تمامی جهان اثبات شد.

,
,


رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز با بیان اینکه مقام معظم رهبری با حضور مبارکشان در مناطق زلزله زده و سرکشی از وضعیت آسیب دیدگان به تمام شایعات پایان دادند، یادآور شد: رهبری با این اقدام دور از انتظار دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر نقشه های شوم آنان را نقش برآب کرد.

,
,


نقیبی افزود: بنده بعنوان یک روحانی اهل تسنن از طرف خود و جامعه هدف از حضور رهبر معظم انقلاب در منطقه تشکر ویژه می کنم و زیرا حضور ایشان افتخار بزرگی برای مردمان کرمانشاه بود و آنان را از نظر معنوی خوشحال و  روحیه بسیاری گرفتند.

,
,


وی  با بیان اینکه رهبری به جهانیان ثابت کردند که هیچ تفاتی بین اقوام کورد، فارس، بلوچ، ترک ، لر،  شیعه و سنی و سایر مذاهب و ادیان وجود ندارد گفت: هر جایی از جهان وقتی به ملتی ظلم شده انقلاب اسلامی برای دفاع و کمک به مظلومان در صف اول قرار داشته است. 

,
,


او پیام حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده کرمانشاه را وحدت، همدلی و درکنار هم بودن دانست و افزود: همچنین پیامی بود به دولتمردان که مشکلات مردم داغدیده را در این شرایط جوی سرد و نامناسب جوی با شتاب بیشتری رفع و رجوع نمایند. 

,
,


این ماموستای اهل تسنن همچنین اضافه کرد: وقتی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) می فرمایند" کار انجام شده ولی من قانع نیستم" نشان از تأکید ایشان بر لیاقت بیشتر مردم در امر خدمات رسانی می باشد.

,
,


دکتر نقیبی خاطرنشان کرد: هر وقت که ولی امر مسلمین تشخیص داده اند که دشمن از موقعیت ها سوءاستفاده می کند شخصاً وارد عمل می شوند و با سخنرانی های گران بهایشان و یا حضورشان وضعیت را به حالت اول باز می گردانند و دوباره آرامش را به ملت هدیه می دهند.

,
,


وی در پایان با عنوان اینکه به وجود چنین رهبری افتخار می کنیم، گفت: حساب بردن کشورهای ابرقدرت از اسلام به واسطه ی حضور بزرگ مرد تاریخ و اسلام می باشد که برای جهانیان قابل احترام است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه