اخبار داغ

امام جمعه شهر اردل در دیدار با فرماندهان بسیج مطرح کرد:

تفکر بسیجی نجات دهنده جامعه است

تفکر بسیجی نجات دهنده جامعه است
امام جمعه شهر اردل با بیان اینکه تفکر بسیجی نجات دهنده جامعه است گفت:ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی ضرورت امروز جامعه است چرا که این تفکر برگرفته از اسلام ناب محمدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در دیدار با جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج  شهرستان اردل ضمن تبریک هفته بسیج و حلول ماه ربیع الاول بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، بسیج همواره افتخارآفرینی کرده و در عرصه‌های مختلف نقش تاثیرگذاری را ایفا کرده است چرا که بسیج از میان اقشار مردم برخواسته، مردمی که در هر زمینه‌ای تحقق آرمان‌های انقلاب و امام راحل و شهدا را دنبال می‌کنند و در این مسیر از هیچ گونه ایثار و جانفشانی دریغ نکرده و نخواهند کرد.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه تفکر بسیجی نجات دهنده جامعه است گفت:ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی ضرورت امروز جامعه است چرا که این تفکر برگرفته از اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به اینکه عالی‌ترین تفکر، تفکر بسیج است اظهار داشت: اگر تفکر ایمانی و بسیجی در بین همه مسلمانان دنیا فراگیر شود نیاز به جنگ‌های نظامی نیست و فقط این تفکر در مقابله با دشمن کافی است.

امام جمعه شهر اردل بیان کرد: هفته بسیج فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ بسیجی در بین مردم و مسئولان است و در ادارات باید در این هفته به منظور ترویج فرهنگ بسیجی تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه