اخبار داغ

دوست شهید مدافع حرم:

شهید جیلان شجاعت و دلیرمردی را از عموی شهیدش به ارث برد

شهید جیلان شجاعت و دلیرمردی را از عموی شهیدش به ارث برد
یکی از دوستان شهید مدافع حرم علیرضا جیلان گفت: شجاعت، دلیرمردی، جسور و انقلابی بودن ایشان، ارثی بود که از خانواده خود داشت چراکه عموی ایشان نیز یکی از شهدای گرانقدر دفاع مقدس بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طهماسبی یکی از دوستان صمیمی شهید مدافع حرم علیرضا جیلان در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ اظهار کرد: شهید علیرضا جیلان انسانی با روحیات خاص و دوست داشتنی بود.

وی با اشاره به اینکه شهید جیلان شجاعت خاصی داشت تصریح کرد: شجاعت، دلیرمردی، جسور و انقلابی بودن این شهید، ارثی بود که از خانواده خود داشت چراکه عموی ایشان نیز یکی از شهدای گرانقدر دفاع مقدس بوده است.

طهماسبی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی بودن یکی از شاخص‌ترینویژگی‌های  شهید جیلان بود بیان داشت:وی با کسانی که در بحث ولایت مشکل داشتند برخورد روشنگرانه ای داشت.

وی ادامه داد: شهید جیلان نگاهش این بود که همه ما باید در زیر پرچم اهل بیت، امام زمان (عج)، سیدالشهدا و تابع ولایت بوده و دلسوزی نیز داشته باشیم و از اینکه برخی دوستان کم کاری می‌کردند ناراحت بود.

طهماسبی با اذعان بر اینکه شهید علیرضا جیلان دوست داشتند گمنام بمانند بیان داشت: بحث اعزام ایشان به سوریه و عازم دفاع از حرم را تعداد کمی از دوستان می‌دانستند.

وی افزود: دلاوری های ایشان به تازگی رو شده است و ما تازه فهمیدم که این شهید عالی مقام از سربازان جبهه فاطمیون و جبهه حیدریون بوده و آنجا در محور مقاومت کارایی خودش را نشان داده است.

طهماسبی یادآور شد: شهید علیرضا جیلان عشق و علاقه شدیدی به سیدالشهدا داشت و در تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی علمدار، بیرق دار و جلودار همه بچه ها بود.

وی با اذعان بر اینکه شربت شهادت گوارای وجود علیرضا جیلان باشد تاکید کرد: امیدوارم همه بچه ها به گفتار و خواسته وی جامه عمل بپوشانند و با تحت ولای ولایت مطلقه فقیه بوده و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشند.

طهماسبی در پایان اظهار کرد: همه بچه های مومن و ولایت مدار باید کار کنیم و نباید بگذاریم جبهه فرهنگی خالی بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه