اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

بسیج تحریم را به فرصت تبدیل کرده است

بسیج تحریم را به فرصت تبدیل کرده است
کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر لزوم ترویج اقتصاد مقاومتی در جامعه برای مقابله با تهدیدها، گفت: بسیج تحریم را به فرصت تبدیل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدرحمان میرزازاده در گفت‌وگو بلاغ، اظهار کرد: امروز نقش و جایگاه بسیج به گونه‌ای است که می‌تواند کشتی انقلاب را به ساحل نجات برساند و این امر قابل اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: بسیج در رشد اقتصاد کشور تاثیرگذار بوده است و با رویکرد فرهنگی به عنوان سربازان جنگ نرم در عرصه فرهنگی کشور حضور دارد.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: رویکردهای فرهنگی نهادینه‌سازی ارزش‌ها و دستاوردهایی که در طول چند سال اخیر از سوی بسیج به دست آمده است، امروزه مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گرفته که این تجربه‌ها موجب اقتدار نظام مقدس اسلامی ایران در جهان شد.

میرزازاده تصریح کرد: فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت با رویکرد معنویت افزایی در بسیج از وظایف اصلی پایگاه‌های مقاومت و مقرهای بسیج است.

وی گفت: اگر در دوران دفاع مقدس بسیجیان نقش محوری داشتند امروز هم در جهاد اقتصادی و فرهنگی به عنوان سربازان ولایت در وسط میدان و در کنار مردم هستند.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: آنچه که در بسیج مورد توجه مسئولان و مدیران است ترویج فرهنگ عظیم شهیدان به ویژه فرهنگ عاشورایی و علوی به عنوان یک مسیر و چراغ هدایت است.

میرزازاده افزود: مهم‌ترین تهدیدی که امروز می‌تواند ما را به چالش بکشاند همان تحریم‌های اقتصادی است، شاید از لحاظ اقتصادی نتوانند ما را به چالش بکشانند اما از نگاه روانی بر روی جوانان‌مان اثر می‌گذارند، بسیج در این راه این تهدید را به وسیله اقتصاد مقاومتی به فرصت تبدیل کرده است.

وی در پایان گفت: یکی از راه‌های موثر در این زمینه اعطای تسهیلات مختلف به بسیجیان در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی است که امیدواریم با توجه بیشتر در کشور اپیدمی شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه