اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

جهان اسلام مدیون جانفشانی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان این مرز و بوم است

جهان اسلام مدیون جانفشانی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان این مرز و بوم است
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: سپاه و بسیج در جهان اسلام نقش آفرینی می‌کنند و هر روز دامنه آن در میان ملت‌ها گسترده‌تر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص نیوز؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین صبح امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه و بسیجیان استان قزوین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: پیروزی‌های با عظمت و مهمی که جبهه مقاومت در عرصه‌های برون مرزی و در کشورهای اسلامی همچون سوریه و عراق به دست آورده  به خاطر تلاش‌ها و جانفشانی نیروهای بسیجی و رزمندگان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛,

وی با تبریک شکست داعش افزود: فتنه‌ای که دشمن برای نابودی کشورهای اسلامی با محوریت ایران تدارک دیده بود با عنایت خداوند به دست بسیجیان و فرزندان ایران اسلامی شکست خورد.

,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه زلزله کرمانشاه واقعه‌ای بود که دل همه ایران را رنجاند گفت: در این شرایط هم شاهد هستیم که سپاه و بسیج در کمک رسانی و سازندگی مناطق زلزله‌زده نقش اساسی دارند.

,

عابدینی یادآور شد: نیروهای سپاه که چندی پیش در همان سرپل ذهاب و قصر شیرین مردم را از شر آمریکایی صدام نجات دادند، امروز هم برای حمایت از آسیب‌دیدگان در میدان حضور پیدا می‌کنند.

,

وی با اشاره به اینکه اگر اقتدار و حضور سپاه نبود برای ما کشوری باقی نمانده بود تصریح کرد: امروز با شکست داعش بیشتر از پیش به اهمیت این سخن امام راحل  پی می‌بریم که فرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور نبود.

,

, , ,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: سپاه و بسیج در جهان اسلام نقش آفرینی می‌کنند و هر روز دامنه آن در میان ملت‌ها گسترده‌تر می‌شود.

,

عابدینی در ادامه با تصریح بر اینکه بسیج امید را در دل مردم به وجود آورد گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که مردم حل مشکلات اقتصادی خود را از دستان بسیج می‌خواهند.

,

وی بیان کرد: بسیجیان امنیت را حتی فراتر مرزهای جغرافیایی کشور تامین کرده‌اند و با شکست داعش در پیشگاه خداوند و رسول اکرم رو سفید شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: سردار سلیمانی در حقیقت از ناحیه ولایت بود که توانست این اقتدار را در جهان به ارمغان بیاورد و کشورهای اسلامی و مستضعفین را از ظلمت ویرانی، نفاق، بدعت و سرسپردگی به ظالمان نجات دهد.

,

عابدینی در پایان با بیان اینکه بسیج امید ملت‌ها و تعیین کننده سرنوشت و زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) است افزود: بسیجیان در عقیده، اخلاق و سبک زندگی تلاش می‌کنند تا رفتاری داشته باشند که امام زمان (عج) بپسندد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه