اخبار داغ

حجت الاسلام رئیسی در جمع مردم سرخس:

مدیریت جهادی و انقلابی موجب نابودی داعش شد/ آستان قدس پروژه احداث مسکن جوانان را در سرخس کلید خواهد زد

مدیریت جهادی و انقلابی موجب نابودی داعش شد/ آستان قدس پروژه احداث مسکن جوانان را در سرخس کلید خواهد زد
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی رسما ختم داعش را به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند، گفت: مدیریت جهادی و انقلابی موجب نابودی داعش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم سرخس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در سفر به شهرستان سرخس در جمع مردم این شهرستان گفت: روزی داعش و القاعده به منطقه مسلمانان حمله و ایران بزرگ اسلامی را تهدید کردند و همت والای نیروهای جان برکف موجب برکات بسیار شد؛ امروز حاج قاسم سلیمانی رسما ختم داعش را به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,
 
,
تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد:  آنچه که باعث نابودی داعش شد، یک مدیریت جهادی و انقلابی بود. مدیریتی که منتظر رسیدن امکانات نایستاد.
,
 
,
حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: امروز به تمام جهانیان بعد از دوران دفاع مقدس بار دیگر ثابت کردیم هرکجا شرارت خبیثان باشد، مردانی از ایران اسلامی با اراده پولادین فتنه و ظلم آنها را نقش برآب خواهد کرد. امروز اثبات شد. انشالله این جریان انقلابی روزی اعلام خواهد کرد که قدس شریف نیز آزاد شد و این امر مبارک را ما بسیار قریب و نزدیک می دانیم.
,
 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اگر به مبارزه با داعش بر نمی‌خواستیم امروز باید در تهران، اصفهان و مشهد و شهرهای ایران اسلامی با آنها مبارزه می کردیم، اما با تدبیر رهبری این فتنه نقش برآب شد.
,
 
,
 
,
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به خدمات آستان قدس رضوی در سرخس بیان کرد: آستان قدس رضوی اراده جدی دارد که با صدور مجوز منطقه آزاد اقتصادی توسط دولت بسیاری از سرمایه‌گذاری ها را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال انجام دهد.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی در راستای توسعه علمی و فرهنگی اقدام به راه اندازی مدارس امام رضا(ع) در این منطقه خواهد کرد.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه در جهت ارتقاء امکانات پزشکی و سلامت دارالشفاء امام رضا(ع) در این منطقه افتتاح خواهد شد، گفت: در راستای ترغیب جوانان به امر مقدس ازدواج و رفع دغدغه‌های جوانان در ابتدای زندگی، آستان قدس رضوی تلاش دارد پروژه مسکن جوانان را در این منطقه احداث کند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه