اخبار داغ

امام جمعه بوکان:

برگزاری کنگره شهدا می تواند انقلاب را در برابر دسیسه ها واکسینه کند

برگزاری کنگره شهدا می تواند انقلاب را در برابر دسیسه ها واکسینه کند
امام جمعه بوکان گفت: با برگزاری برنامه های فرهنگی همچون کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی یاد و نام بزرگ مردانی که در راه حفظ اسلام و انقلاب شهید شدند زنده نگه داشته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در آستانه برگزاری کنگره بزرگ ۱۲۰۰۰هزار شهید والا مقام آذربایجان غربی در گفت و گو با کانی پرس، برگزاری این کنگره ها را بسیار ضروری و مهم دانست و عنوان کرد: با برگزاری چنین مراسماتی یاد و نام بزرگ مردانی که در راه حفظ اسلام و انقلاب شهید شدند زنده نگه داشته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده تصریح کرد: برگزاری چنین کنگره های در انقلاب اسلامی که پایه و ریشه ان را شهدا محکم کردند جز واجبات است و نباید تنها به یک یا دو کنگره ختم شود.

,

وی ادامه داد: بر همه آحاد مردم بویژه مسئولان واجب است که نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی را که برای حفظ دین محمد(ص) و انقلاب از خون خود گذشتند را همیشه زنده نگه دارند و برگزاری چنین کنگره های باید در همه شهرستانها و حتی روستاها در طول سال برگزار شود.

,

امام جمعه بوکان برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان را کاری بسیار پسندیده دانست و از دست اندرکاران این کنگره خواست: بیش از پیش در راستای هر چه بهتر برگزار کردن این کنگره تلاش کنند تا با این کار بتوانیم یک درصد از اقدام بزرگ شهدا را جبران کرده باشیم.

,

ماموستا خلیفه زاده ادامه داد: شهدا بر گردن تک تک ما حق دارند و این حق را ما باید ادا کنیم چه با برگزاری چنین همایش های باشکوهی و چه با رفتار خویش که همانا حفظ انقلاب و نظام است.

,

وی افزود: بی گمان این کنگره می تواند دستاورد های بسیار بزرگی برای استان آذربایجان غربی داشته باشد که مهم ترین آن پاسداشت خون شهدا است.

,

امام جمعه بوکان عنوان کرد: آشنایی جوانان استان با راه و روش شهدا را نیز باید یکی دیگر از دستاورد های معنوی این همایش بزرگ دانست و بی گمان با برگزاری چنین ائینی می توان به عینه در نسل امروزی تاثری گذاشت.

,

ماموستا خلیفه زاده برگزاری همایش بزرگ کنگره ۱۲ هزار شهید استان را در راستای حفظ دستاورد های انقلاب بسیار مهم برشمرد و گفت: برگزاری کنگره های که در آن از شهید و شهادت سخن به میان می اید می تواند بیمه کننده انقلاب باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین کنگره های انقلاب و دستاورد های ان را در برابر تمام نقشه های شوم دشمنان انقلاب و نظام واکسینه می کند و به سلامت عبور می دهد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه