اخبار داغ

فرمانده سپاه جوین:

شاهد تشکیل بسیج در جهان اسلام هستیم/ قداست بسیج به اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان است

شاهد تشکیل بسیج در جهان  اسلام هستیم/ قداست بسیج به اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان است
فرمانده سپاه جوین گفت: اگر چشم اندازی به تحولات دنیا و علی الخصوص به خاورمیانه بیندازیم شاهد تشکیل بسیچ در جهان اسلام هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آل نور، احمد ناصری موحد فرمانده سپاه جوین صبح امروز در جمع بسیجیان اظهار داشت: هوشیاری و درایت امام و دوراندیشی امام راحل بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و برملا شدن ماهیت استکباری آمریکا این حقیقت را آشکار ساخت که احتمال مداخله و حمله نظامی آمریکا و ایادی استکبار به ایران اسلامی ناممکن نیست، بر این اساس در پنجم آذرماه 1358 یعنی کمتر از یک ماه بعد از انقلاب دوم(تسخیر لانه جاسوسی)،فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ل نور,

 

,

وی افزود:بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگ‌ترین مردان تاریخ ماست،نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن یقیناً از برکات و الطاف جلیله خداوند تعالی بود.

,

 

,

ناصری موحد با اشاره به اینکه بسیج تمام شدنی نیست و پیر و خسته نخواهد شد، گفت: نسل امروز و جوان انقلاب همان بسیجیانی هستند که اگر پای امتحان پیش بیاید نشان خواهند داد که صلح امام حسنی در کار نیست و عاشورایی دیگر تکرار می‌کنند.

,

 

,

فرمانده سپاه جوین بابیان اینکه بسیج و بسیجی بودن در حقیقت یک افتخار است، یادآور شد: هفته بسیج درواقع یک عید عمومی برای مردم است.

,

 

,

وی تصریح کرد: قداست بسیج و بسیجی به اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان باز می‌گردد.

,

 

,

ناصری موحد افزود: حضرت امام (ره)توجه ویژه‌ای به تشکیل بسیج در سرتاسر جهان داشتند ازاین‌رو بسیجیان باید در فکر ایجاد حکومت اسلامی در جهان باشند و این مهم شدنی است چراکه بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست.

,

 

,

فرمانده سپاه جوین ادامه داد: باید هسته‌های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل استکبار ایستاد.

,

 

,

وی بیان داشت: بسیج دانشگاه شهادت و محصل درس شجاعت،همت غیرت،مردانگی و اطاعت از ولایت است.

,

 

,

ناصری موحد یادآور شد: اگر چشم‌اندازی به تحولات دنیا و علی‌الخصوص به خاورمیانه بیندازیم شاهد تشکیل بسیج در جهان اسلام هستیم.

,

 

,

فرمانده سپاه جوین تصریح کرد: در پیامی که سردار عزت،سردار سلیمانی برای شهادت شهید حججی دادند و فرمودند:ما انتقام خواهیم گرفت و تا سه ماه دیگر پایان داعش در این کره خاکی خواهد بود.

,

وی در پایان گفت: در عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ما نیز،به خفاشان در ظلمت و غرب‌زده‌ها و آنانی که برای حل مشکلات نگاه به غرب دارند، وآنانی که نمی‌خواهند عزت ایران را ببینند، اعلام می‌کنیم، اینک فجر صادق امید و خورشید طلوع کرده و جای پا و پرواز برای فرورفتگان در ظلمت در این مملکت اسلامی وجود ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه