اخبار داغ

در راستای محرومیت زادیی و خدمت به مردم؛

۶۰بیمار رودباری رایگان ویزیت شدند/در صحنه بودن فصل مشترک بسیج است

۶۰بیمار رودباری رایگان ویزیت شدند/در صحنه بودن فصل مشترک بسیج است
در راستای خدمت رسانی به مردم و ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در دومین روز از هفته بسیج ۶۰بیمار در شهرک انقلاب رودبارجنوب به همت بهداری ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان رایگان ویزیت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، در دومین روز از هفته بسیج به همت بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب و با همکاری مرکز بهداشت و درمان طرح ویزیت رایگان عموم مردم و بسیجیان در یکی از مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب در حاشیه ی این برنامه به خبرنگاران گفت: خدمت رسانی به مردمان محروم که ولی نعمتان انقلاب هستند درحقیقت بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی است.

,

, ,

جرجندی ادامه داد: خدمت به محرومین از جمله اقدامات بسیج در راستای محرومیت زدایی است.

,

 

,

وی افزود: هر سال به منظور ارج نهادن به رشادت‌ها و ایثارگریهای بسیجیان و در جهت ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی  ویزیت رایگان  بسیجیان و عموم مردم در این شهرستان صورت می‌گیرد.

,

, ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب خاطر نشان کرد: در این طرح حدود شصت  نفر از مردم شهرک انقلاب شهرستان رودبارجنوب توسط پزشک بسیجی ویزیت رایگان شدند.

,

, ,

در پایان این برنامه  پزشک مرکز با توجه به فرارسیدن فصل سرما ، نکات آموزشی لازم را پیرامون بیماریهای فصلی به اهالی منطقه ارائه نمود .

,

 

,

شهرستان رودبارجنوب در ۳۳۰کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه