اخبار داغ

بسیج پیشرو در عرصه خدمات‌رسانی به محرومین

بسیج پیشرو در عرصه خدمات‌رسانی به محرومین
یکی از اهداف تشکیل بسیج، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است. که این هدف مهم از چارچوب مرزها نیز می‌گذرد و هرجا که خدمتی احساس شود بسیج و بسیجیان در صحنه حاضر می شوند و با روحیه جهادی و بدون هیچ چشم داشتی، خدمات ارائه می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، بسیج یک حرکت اجتماعی است که سبقه شکلگیری آن در نظام جمهوری اسلامی ایران به آذرماه سال ۵۸ و صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) باز می‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

این نهاد مردمی و انقلابی اهداف و برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کند که با توجه به موضوعات روز جامعه، ممکن است ماموریت‌های جدیدی نیز برای آن تعریف شود.

,

خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از اهداف تشکیل بسیج

, خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از اهداف تشکیل بسیج, خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از اهداف تشکیل بسیج,

یکی از اهداف تشکیل بسیج، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است. که این هدف مهم از چارچوب مرزها نیز می‌گذرد و هرجا که خدمتی احساس شود بسیج و بسیجیان در صحنه حاضر می شوند و با روحیه جهادی و بدون هیچ چشم داشتی، خدمات ارائه می کنند.

,

خدمت‌رسانی به قشر محروم و مستضعف جامعه، افتخاری بزرگ برای بسیج و بسیجیان است. بسیج همواره با تکیه بر استعداد و ظرفیت داخلی و با بهره‌گیری از مشارکت جوانان بسیجی، وارد عرصه های محرومیت زدایی شده و به دنبال زدودن فقر از چهره مناطق محروم و خدمات رسانی به محرومین جامعه است؛ این کار بسیار بزرگ، ارزشمند و پسندیده‌ای است که ضمن رفع بخشی از مشکلات جامعه به دولت نیز کمک می‌کند.

,

, ,

اردوهای جهادی یک انقلاب فرهنگی در برابر هجمه‌های دشمنان است که فلسفه برگزاری آن، ورود افراد به مناطق محروم، لمس محرومیت‌ها و خودسازی است. امام خمینی(ره) بارها بر لزوم رسیدگی به محرومان و مستضعفان تاکید کردند و پس از ایشان نیز مقام معظم رهبری مشوق جهادگران بودند.

,

مهمترین اثر اردوهای جهادی، خودسازی و رشد و تربیت انسانها است که افراد در کنار انجام اقدامات فرهنگی و جهادی، به نوعی رشد و تربیت فردی نیز می‌رسند.

,

, ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:,

اردوهای جهادی حرکتی در مسیر خدمت‌رسانی 

, اردوهای جهادی حرکتی در مسیر خدمت‌رسانی , اردوهای جهادی حرکتی در مسیر خدمت‌رسانی ,

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفتگو با ندای تفرش گفت: در بحث اردوهای جهادی امسال در سطح شهرستان تفرش به همت ناحیه مقاومت بسیج ۲۱ اردوی جهادی اعم از اردوی یک روزه، ۳، ۷ و ۱۰ روزه و اردوهای طرح هجرت ۳ در مناطق محروم به همت جهادگران بسیجی برگزار شده است.

, ندای تفرش,

صادقی اظهار کرد: امسال احداث ۴ باب خانه محروم، اجرای ۱۰ پروژه مرمت و بهسازی، ۱۰ اردوی یک روزه به منظور کمک به کشاورزان در بحث جمع آوری محصولات، لایروبی قنوات و استخر به همت بسیج سازندگی و جهادگران شهرستان تفرش انجام شده است.

,

وی از افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان تفرش خبر داد و گفت: افتتاح یک باب منزل محروم که به همت و تلاش گروه‌های جهادی تفرش احداث شد در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

,

رنگ آمیزی ۹۵۰ مترمربع فضای آموزشی در طرح اردوهای هجرت تفرش

, رنگ آمیزی ۹۵۰ مترمربع فضای آموزشی در طرح اردوهای هجرت تفرش, رنگ آمیزی ۹۵۰ مترمربع فضای آموزشی در طرح اردوهای هجرت تفرش,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به برگزاری اردوهای طرح هجرت ۳، بیان کرد: تابستان امسال فضای آموزشی ۵ مدرسه نیز با تلاش دانش آموزان جهادگر رنگ آمیزی شد همچنین در طرح اردوهای جهادی هجرت ۳ این دانش‌آموزان به منظور اجرای طرح «حیاط پویا» خط کشی صفوف این مدارس را انجام دادند.

,

صادقی اضافه کرد: همچنین ۳۵ صندلی و نیمکت تعمیر و ۹۵۰ مترمربع رنگ آمیزی فضای آموزشی از دیگر اقدامات در اردوهای جهادی و هجرت تفرش بود که از بُعد مادی نیز به صرفه‌جویی در منابع آموزش و پرورش کمک بزرگی شد.

,

جمع‌آوری ۲۶ میلیونی کمک مردمی توسط پایگاه‌های بسیج تفرش

, جمع‌آوری ۲۶ میلیونی کمک مردمی توسط پایگاه‌های بسیج تفرش, جمع‌آوری ۲۶ میلیونی کمک مردمی توسط پایگاه‌های بسیج تفرش,

وی با اشاره به جمع آوری کمک برای زلزله زدگان کرمانشاه گفت: با برپایی ۴ ایستگاه جمع آوری کمکهای مردمی بسیج بیش از ۲۶ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه جمع آوری شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه