اخبار داغ

در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر رودبار عنوان شد؛

مشارکت مردم و کار فرهنگی موثرترین روش مبارزه با مواد مخدر است

مشارکت مردم و کار فرهنگی موثرترین روش مبارزه با مواد مخدر است
شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب مشارکت مردم و کار فرهنگی را موثرترین روش ممکن برای مبارزه با حاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدرشهرستان رودبارجنوب باحضور ناوکی رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان،عمرانی دادستان و فیروزبخت فرمانده انتظامی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

 

,

در ابتدای این جلسه حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب برمقابله و مبارزه اصولی و عالمانه با مواد مخدر تاکید کرد.

,

 

,

وی افزود: مواد مخدر بنیان اخلاقی خانواده را هدف قرار داده است و نابودی بنیان خانواده نتایج بسیار خطرناکی برای خانواده ها دارد.

,

 

,

مشارکت مردم و کار فرهنگی موثرترین روش مبارزه با مواد مخدر است

, مشارکت مردم و کار فرهنگی موثرترین روش مبارزه با مواد مخدر, است,

 

,

در ادامه این جلسه ناوکی رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار جنوب با اشاره به اینکه برخورد سلبی و نظامی تنها راه مبارزه با حاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر نیست گفت:مشارکت مردم و کار فرهنگی موثرترین روش ممکن در این خصوص می باشد.

,

وی اضافه کرد: استفاده از مواد مخدر زمینه بروز آسیب های اجتماعی را ایجاد می کند و این وضعیت می تواند مشکلات و هزینه های زیادی را برای دولت و نظام به بار آورد.

,

 

,

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب در ادامه به سیاست های کلی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: اگر در راستای سیاست های ابلاغی گام برنداریم مشکلات موجود در این مسیر نه تنها کمتر نمی شوند بلکه افزون تر هم خواهند شد.

,

 

,

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه در مقابله با تهدیدات و آسیب‌های ناشی از مواد مخدر و روانگردان با بهره گیری از امکانات دولتی و غیردولتی با تأکید بر تقویت باورهای دینی مردم و اقدامات فرهنگی را مهم برشمرد و گام برداشتن در این مسیر را خواستار شد.

,

 

,

استان کرمان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی به عنوان گلوگاه ترانزیت قاچاق مواد مخدر محسوب می شود و با تقدیم تعداد زیادی از شهدا همواره در خط مقدم مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد.

,

 

,

شهرستان رودبارجنوب در ۳۳۰کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است.

,

انتهای پیام/5060

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه