اخبار داغ

فرماندار علی آباد کتول:

بصیرت؛ کارآمدترین سنگر حفظ نظام است

بصیرت؛ کارآمدترین سنگر حفظ نظام است
فرماندار علی آباد کتول گفت: قوی‌ ترین و کارآمدترین سنگر برای حفظ اقتدار و استقلال نظام اسلامی، سنگر بصیرت و تقوا زیر پرچم عزت‌ بخش ولایت فقیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ حجت اسلام نجفعلی قاسمی امام جمعه شهر فاضل آباد و سروان حجت باباکردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قمربنى هاشم بخش کمالان به مناسبت آغاز هفته بسیج با حسن هدایتی فرماندار شهرستان علی آباد کتول دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین نامه؛,

هدایتی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در عرصه‎های دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، گفت: بسیج یادگار ارزشمند امام خمینی (ره)، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

,

وی بسیج را نهادی مؤثر و ولایتمدار دانست که هر روز در حال شکوفا تر شدن است و افزود: به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و میان آحاد مردم فراگیر شده است.

,

هدایتی با بیان اینکه سپاه و بسیج موجب تسریع در خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان است، گفت: نیروهای بسیج در همه ی صحنه‌ های انقلاب اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری و در کنار مردم بوده و از جان و دل برای هموطنان خود قدم برمی دارند.

,


فرماندار علی آباد کتول قوی‌ ترین و کارآمدترین سنگر برای حفظ نظام، شرف، عظمت، اقتدار، استقلال، پیشرفت همه‌ جانبه و توسعه پایدار کشور را سنگر بصیرت، معنویت، استقامت و تقوا زیر پرچم عزت‌ بخش ولایت فقیه دانست و افزود: نقشه راه بسیج مردمی باید بر اساس همین معیارها محاسبه شود.

,
,


حجت الاسلام قاسمی نیز در این دیدار گفت: ماموریت اصلی بسیج و تفکر بسیجی، حفظ و صیانت از ارزش ها، آرمان ها، اعتقادات و مکتب اسلام است.

,
,

وی تصریح کرد: داشتن روحیه بسیجی و انقلابی به ویژه در شرایط خاص کنونی و توجه به هشدارهای رهبر معظم انقلاب، پیرامون خطر نفوذ از وظایف اصلی بسیجیان در عصر حاضر است.

,

98998565

, 98998565,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه