اخبار داغ

نماینده مردم ملکان:

از عملکرد وزارت راه و شهرسازی راضی نیستم/ نمی‌‌دانم آخوندی کجاست

از عملکرد وزارت راه و شهرسازی راضی نیستم/ نمی‌‌دانم آخوندی کجاست
نماینده مردم ملکان گفت: نه تنها در ارتباط با زلزله بلکه در کل زمینه‌‌ها از عملکرد وزارت راه و شهرسازی رضایت کامل ندارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان خدادادی در گفت‌‌وگو با آناج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عملکرد وزیر راه و شهرسازی را در خصوص زلزله کرمانشاه چگونه ارزیابی می‌‌کنید، ابراز داشت: اعضاء کمیسیون عمران بهتر می‌‌توانند به این سوال پاسخ دهند منتهی نگاهی به اظهارات دیروز رهبر انقلاب نشان می‌‌دهد، ایشان از مجموع عملکرد دستگاه‌‌های اجرایی رضایت دارند ولی گفتند که به این قانع نیستند و وزارتخانه‌‌ها نتوانستند اقدامات کافی انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: این فرمایشات مقام معظم رهبری هم شامل وزارت راه و هم بقیه دستگاه‌‌ها می‌‌شود، چون در حادثه زلزله بزرگ‌ترین مسئولیت بر گردن راه و شهرسازی می‌‌باشد که آقا از این گروه‌‌ها انتظار زیادی دارند.

,

نماینده مردم ملکان در مجلس دهم اذعان داشت: بنده بازدیدی از مناطق زلزله زده نداشتم ولی در مجموع از عملکرد وزارت راه و شهرسازی رضایت کافی را ندارم و این تنها در ارتباط با زلزله اخیر نیست و شامل همه زمینه‌‌ها می‌‌شود.

,

وی در پاسخ به این سوال که علت غیبت آخوندی در روزهای اخیر و عدم حضور او در جلسات کمیسیون عمران مجلس و مناطق زلزله‌‌زده چیست، تصریح کرد: بنده اطلاعی ندارم و نمی‌‌دانم او کجاست.

,

عضو کمیسیون اجتماعی در واکنش به انتقاد خبرنگار آناج از چرایی عدم تشکیل دادگاه جان‌‌باختگان حادثه قطار تبریز-مشهد، اظهار داشت: من از این قضیه هم اطلاعی ندارم!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه