اخبار داغ

در دومین روز از هفته بسیج صورت گرفت؛

افتتاح دو واحد خانه محروم در دو روستای خلخال+تصاویر

افتتاح دو واحد خانه محروم در دو روستای خلخال+تصاویر
در دومین روز از هفته بسیج، دو واحد خانه محروم در روستاهای خمس و کالار بخش مرکزی شهرستان خلخال افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، امروز دومین روز هفته مبارک بسیج است که به نام بسیج ، محرومیت زدایی و خدمت رسانی نامگذاری شده است؛ ظهر امروز با حضور مسءولین شهرستان خلخال دو واحد خانه محروم در روستای خمس و کالار بخش مرکزی خلخال که به همت بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد و کمک خیرین شهرستان خلخال ساخته شده بود به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

در این مراسم جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال ضمن گرامیداشت این هفته به اهالی بسیجی روستای خمس ضمن تقدیر از زحمات کمیته امداد و خیرین و بسیج مهندسی سپاه خلخال گفت: درخت تنومند بسیج فقط عضویت نیست بلکه حضور در صحنه و خدمت رسانی در مناطق محروم  یک ویژگی عمده بسیج است.

,

در این مراسم احمد قنبری بخشدار مرکزی نیز ضمن تبریک هفته بسیچ گفت: اکنون آوازه بسیج در تمام جهان پیچیده شده و اگر امروز  ایران اسلامی در مقابل زورگویان جهان حرفی برای گفتن دارد از وجود پربرکت بسیج است.

,

همچنین در روستای کالار شهرستان خلخال یک مادر و فرزند محروم از مسکن که در وضعیت بد مسکن قرار داشتند به خانه جدید خود کوچ و خدا را برای صاحب خانه شدن خود و رهایی از مشقت ورنج خانه ویران خود شکر کردند.

,

همچنین امروز همزمان با هفته بسیج با حضور فرماندار خلخال و معاونت بهره برداری توزیع برق استان اردبیل برق رسانی به روستای سنگیلی خلخال با اعتبار 250 میلیون تومان و احداث 4 کیلومتر خط انتقال برق به بهره برداری رسید.

,

در این مراسم نیز فریدون بابایی فرماندارخلخال ضمن تبریک هفته مبارک بسیج از زحمات اداره کل توزیع برق استان اردبیل و اداره برق خلخال قدردانی کرد وگفت: به عنایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات نظام در تمام روستا ها مشاهده وباید قدردان این نعمات الهی بود.

,

همچنین در سایر مناطق شهرستان خلخال برگزاری اردوهای جهادی یک روزه - اجرای بازی های بومی و محلی ، تالار گفتمان - عیادت از بسیجیان بیمار و معلول- دوره ضمن خدمت توانمند سازی مدیران مدارس در مقابله با جنگ نرم - نشست آسیب شناسی ماهواره در مرکز شهرستان و بخش های تابعه برگزار شد.

,

 

,

 

,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه