اخبار داغ

در جلسه شورای برنامه ریزی مهدیشهر مطرح شد؛

آموزش، آب، راه و گردشگری اولویت تخصیص اعتبارات شهرستان مهدیشهر

آموزش، آب، راه و گردشگری اولویت تخصیص اعتبارات شهرستان مهدیشهر
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان، اولویت تخصیص بودجه در شهرستان مهدیشهر را در حوزه آموزش، آب، راه و گردشگری عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیزوا، نادر مالکی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان مهدیشهر که با حضور حسن ارگی فرماندار شهرستان و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد، بر تخصیص اعتبارات به پروژه های نیمه تمام تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اولویت اختصاص اعتبارات در شهرستان مهدیشهر را در حوزه های آموزش، آب، راه و گردشگری دانست و گفت: براساس آنچه که تاکنون به ما اعلام شده، تخصیص اعتبارات شهرستان مهدیشهر 29 الی 30 درصد در قالب اسناد خزانه دو ساله بوده است.

,

مالکی افزود: توزیع اعتبار باید براساس قانون برنامه ششم رعایت شود و خارج از آن چارچوب نمی توانیم عمل کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه تخصیص اعتبارات براساس اسناد خزانه است اظهار کرد: اعتبارات بیشتر به دستگاه هایی تعلق می گیرد که قدرت جذب اسناد خزانه را داشته باشند.

,

وی ادامه داد: با یک دلار تغییر در قیمت نفت، 2 هزار میلیارد تومان اعتباری که دولت در قانون بودجه باید تخصیص دهد کاهش می یابد.  

,

حسن ارگی فرماندار شهرستان مهدیشهر نیز با اشاره به رشد اعتبارات این شهرستان گفت: امیدوارم با تداوم رشد اعتبارات در سال های آتی، مشکلات و عقب ماندگی های شهرستان مرتفع شود.

,

فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه باید برای رسیدن به نقطه مطلوب گام های بلندتری برداریم، اظهار کرد: در بخش اول تملک دارایی رشد قابل توجهی داشته ایم اما چون از جمله شهرستان های نوپا هستیم می طلبد از سهم بیشتری بهره مند شویم تا زیر ساخت های در این شهرستان بیشتر فراهم شود.

,

ارگی احداث آموزشگاه 12 کلاسه، خانه بهداشت فولادمحله، سالن چند منظوره چاشم، احداث اورژانس جاده ای، زیر ساخت های دسترسی به مناطق گردشگری، تکمیل راه های روستایی و عشایری، بهبود آب شرب، بهبود عبور و مرور شهری و توسعه فضاهای سبز در شهرها و ... را از جمله پروژه های شهرستان برشمرد که برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه