اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل:

همکاری قانونی با ساخت‌وساز در دشت‎های کشاورزی آران و بیدگل/ ساختمان‌های قبل از سال ۸۵ حکم تخریب ندارد

همکاری قانونی با ساخت‌وساز در دشت‎های کشاورزی آران و بیدگل/ ساختمان‌های قبل از سال ۸۵ حکم تخریب ندارد
مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل، گفت: هر ساختمانی که تا سال ۱۳۸۵ ساخته شده باشد، حکم تخریب ندارد و در این زمینه نقشه های دقیق هوایی ملاک عمل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، حسین فتاحی در گفت و گویی، در مورد ساخت و ساز در مزارع و دشت های کشاورزی شهرستان، اظهار کرد: تلاش ما این است که حداکثر همکاری با همشهریان در چارچوب قانون صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل، خاطرنشان کرد: این اداره در بررسی شکایت ها، برای هیچ کس استثنا قائل نمی‌شود، اما اجرای حکم، مراحل و سیر قانونی خود را دارد و مبناهای قانونی متفاوتی مدنظر قانون گذار است که در حیطه وظیفه جهاد کشاورزی نیست.

,

وی عنوان کرد: هر ساختمانی که تا سال ۱۳۸۵ ساخته شده باشد، حکم تخریب ندارد و در این زمینه نقشه های دقیق هوایی ملاک عمل است.

,

فتاحی اضافه کرد: در یک سال گذشته سازمان بازرسی، در زمینه اجرای احکام ورود پیدا کرده است و به شدت اجرای احکام را دنبال می کند.

,

مدیر اداره جهاد کشاورزی آران و بیدگل، به فعالیت ۷۰ واحد مرغداری در شهرستان اشاره کرد و گفت: این واحدها در پرورش مرغ‌های گوشتی و تخم‌گذار فعالیت می‌کنند که سالیانه چهار هزار و ۵۰۰ تن تخم مرغ و شش هزار و ۵۰۰ تن گوشت سفید در آن تولید می‌شود.

,

فتاحی ادامه داد: ۸۰ هزار دام سبک و ۲۰ هزار دام سنگین در شهرستان نگه داری می‌شود که سالانه ۳۰ هزار تن شیر از آن‌ها به دست می‌آید.

,

وی با بیان این که ۷۵۰ نفر شتر نیز در آران و بیدگل پرورش داده شده است تصریح کرد: دو هزار تن گوشت قرمز به صورت سالانه در شهرستان تولید می‌شود، که تولید دام و طیور را به حدود ۴۲ هزار تن در سال می‌رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه