اخبار داغ

رجعت پیکر شهیدِ 18 ساله؛

شهید "عبدالحسین عبدالهی" پس از 35 سال به خانه باز می‌گردد

شهید "عبدالحسین عبدالهی" پس از 35 سال به خانه باز می‌گردد
پیکر مطهر شهید عبدالهی پس از 35 سال گمنامی به تبریز باز می‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، فقط خدا می‌داند مادر چند بهار و تابستان را به امید آمدنت سر کرده است. چند شب هراسان با صدای قدم‌های خسته‌ات از خواب پریده و ماه را به جای دسته گل جوانش به سخن گرفته و نجواهای غم‌ناکش را مویه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

چند پاییز و زمستان بر پیکر رها شده در زیر برف و بارانت تا خود صبح در کنار پنجره ایستاده و اشک ریخته، مادر است دیگر، دلداده‌ی عصاره‌ی حیاتش است.

,

آخر طاقتش طاق شد از دوری‌ات "عبدالحسین" و پیش از آنکه بیایی میهمانت شد... پدر، آن کوه استوار هم حسرت دیدار دوباره‌ات را به قیامت سپرد و اینک تو هستی که برای ما باز می‌گردی...

,

برای آنکه بگویی هنوز هم محافظ این آب و خاک هستی و در روزهایی که بساط شوم و نحس داعش برچیده می‌شود می‌آیی تا پیام رسان دوستان شهیدت باشی... همان هایی که دل به دریا زدند و با دست خالی اما دل‌هایی لبریز از ایمان و اطمینان در برابر جهانی از ظلم و ددمنشی ایستادند و نگذاشتند حتی وجبی از این خاک به تاراج رود...

,

عبدالحسین در سال 43 در محله‌ی منجم تبریز چشم به جهان گشود و مهر ماه سال 61 در عملیات مسلم این عقیل در پاسگاه زید جاودانه شد... اینک این جوان رشید 18 ساله پس از 35 سال غربت و دوری به خانه‌ای باز می‌گردد که خواهران و برادرانش چشم به راهش دوخته‌اند.

,

انتهاب پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه