اخبار داغ

در مراسم افتتاخ سالن ۹دی ساوه مطرح شد؛

افزایش ۹۵ هزار متر مربع فضای ورزشی استان مرکزی به همت سپاه روح الله+تصاویر

افزایش ۹۵ هزار متر مربع فضای ورزشی استان مرکزی به همت سپاه روح الله+تصاویر
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در استان مرکزی با بهره برداری کامل از ۵۶ سالن صالحین و یازده سالن ۹ دی در مجموع ۹۵ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم افتتاح سالن ۹ دی ساوه که همزمان با دومین روز از هفته بسیج برگزار شد، گفت: سپاه نقش به سزایی در افزایش فضای ورزشی دارد و در استان مرکزی با بهره برداری کامل از ۵۶ سالن صالحین و یازده سالن ۹ دی با مجموع ۹۵ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر,

وی افزود: سپاه در همه زمینه هایی که در کشور احساس نیاز باشد برای خدمت رسانی آماده است و کارهای بزرگی تاکنون انجام داده است.

,

کریمی با اشاره به نقش بسیج مردمی در بحران ها بیان کرد: همانطور که در زلزله شاهد بودیم پس از اعلام نیازهای زلزله زدگان مردم به خوبی برای کمک به مردم این مناطق بسیج شدند و انواع امکانات گرمایشی و غذایی را ارسال کردند.

,

وی افزود: به منظور تسریع در عملیات بازسازی مناطق زلزله زده این مناطق بین ۳۲ سپاه استانی تقسیم شد و هر کدام مسئول خدمات رسانی به مردم منطقه شدند تا کمکها به نحو مطلوب توزیع شود.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: پس از آواربرداری، ایجاد مسکن های موقت ولی مستحکم باتوجه به سردی هوا از ضروریات است و سپاه آمادگی کامل دارد تا همه تجهیزات خود را برای کمک به مردم به کار گیرد..

,

سالن 9 دی ساوه

, سالن 9 دی ساوه,

سرهنگ علی رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز در این مراسم گفت: سالن  چندمنظوره ورزشی ۹ دی با نام «سرداران شهید ساوه» به متراژ هزار و ۱۲۵ متر مربع در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال و نیز سالن ۲۰۰ متری برای ورزش‌های رزمی است و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برای استفاده بسیجیان و عموم مردم ساخته شده است.

,

وی افزود: دو سالن ورزشی صالحین شهدای بخش مرکزی و نیز شهدای شهر غرق آباد نیز با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و جمعا اعتباری به میزان ۸۰ میلیارد ریال برای انجام ورزش‌های رزمی افتتاح شد.

,

رسولی هدف از احداث این سالن‌های ورزشی را ترویج ورزش و تقویت روح و جسم بسیجیان به ویژه اعضای حلقه های صالحین عنوان کرد.

,

وی با اشاره به اهمیت نقش بانوان بسیجی در هدایت جامعه بیان کرد: ساختمان حوزه حضرت زینب(س) بسیجیان خواهر پایگاه های مساجد شهرستان ساوه در زیربنایی به متراژ ۲۵۰ متر و در دو طبقه با کاربری اداری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان از دیگر پروژه هایی بود که به بهره‌برداری رسید.

,

همزمان یا دومین روز از هفته بسیج سالن های ورزشی ۹ دی و صالحین سپاه شهرستان ساوه در شهرهای ساوه و غرق آباد با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

,

9دی ساوه

, 9دی ساوه,

9دی ساوه

, 9دی ساوه,

9دی ساوه

, 9دی ساوه,

9دی ساوه

, 9دی ساوه,

9دی ساوه

, 9دی ساوه,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه