اخبار داغ

در دومین روز از هفته بسیج؛

یادواره شهدای شهرستان هرسین برگزار شد+ تصویر

یادواره شهدای شهرستان هرسین برگزار شد+ تصویر
امروز و در دومین روز از هفته بسیج، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین یادواره شهدای شهرستانی در هرسین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه، امروز و در دومین روز از هفته بسیج، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین یادواره شهدای شهرستانی در هرسین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه،,

 

,

حجت الاسلام جعفری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم و تشکر از برگزار کنندگان این برنامه اظهار داشت: مردم و تک تک مسئولین و جوانان حاضر در این مراسم باید بدانند که ما بر سر سفره شهدا مهمان هستیم و برای هر کرسی که مسئولین ما به آن تکیه زده اند 38شهید داده ایم.

,

 

,

وی افزود: متأسفانه در جامعه ما اسم شهدا هست ولی رسمشان نیست رسم همه شهدا در وصیت نامه شان این بود که پشتیبان ولایت فقیه باشید.

,

 

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین در ادامه خاطرنشان کرد: هر یک از شهدای ما حجت هستند نمی شود که بر کرسی ریاست بنشینیم ولی اسمی از شهدا نزنیم.

,

 

,

حجت الاسلام جعفری در ادامه اظهار داشت: فلسفه این بادواره شهدا این است که ما به یاد شهدا باشیم و در واقع تداعی کننده خاطرات جبهه ها نیز هست.

,

 

,

در ادامه سردار ساکی از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال برای حفظ کردن اسلام راه های متعددی جلوی ما گذاشته است که بهترین، قوی ترین و شاخص ترین روش همین فرهنگ شهادت است.

,

 

,

وی افزود: اگر این فرهنگ ها در جامعه جاری شود جامعه بیمه می شود و شاهد این امر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

,

 

,

این یادگار دوران دفاع  مقدس در ادامه به بیان خصوصیات شهدا پرداخت و خاطرنشان کرد: از خصوصیت های مهم شهدا حماسه ساز بودن، شجاع بودن، اهل بصیرت بودن و اعتماد داشتن به خداوند است.

,

 

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه