اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب خبر داد:

ثبت ۶ وقف جدید از ابتدای امسال در میاندوآب/ جایگاه اداره اوقاف میاندوآب در استان ارتقا یافته است

ثبت ۶ وقف جدید از ابتدای امسال در میاندوآب/ جایگاه اداره اوقاف میاندوآب در استان ارتقا یافته است
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: از ابتدای امسال شش مورد وقف جدید در این شهرستان با ارزش ۲۰ میلیارد ریال ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مقصود محمودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک هفته وقف، اظهار کرد: از ابتدای امسال در شهرستان میاندوآب شش وقف با نیات و در زمینه های مختلف به ثبت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب افزود: این وقف ها در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد ریال هستند که عمران و بازسازی مساجد و حسینیه ها ، بیماران صعب العلاج و ایتام از جمله نیات واقفان در ثبت وقف های جدید است.

,

وی با تاکید بر اینکه هفته وقف فرصت مناسبی برای ترویج و تبیین فرهنگ وقف جامعه است، افزود:  برنامه ریزی و تلاش ما برای ثبت موقوفات بیشتر و ترویج این فرهنگ در جامعه است که از هفته وقف نیز به عنوان فرصتی برای استفاده بیشتر در این زمینه استفاده می کنیم.

,

محمودی با اشاره به اینکه هم اکنون رتبه اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب در سطح استان بهبود یافته است، تصریح کرد: خوشبختانه در سال های گذشته با اقدامات انجام گرفته از جمله عمران و آبادانی امامزادگان و مساجد و حسینیه ها، شاهد ارتقا رتبه اداره در سطح استان بودیم.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: در راستای عمل به دستورات و منویات مقام معظم رهبری در تبدیل امامزاگان به قطب فرهنگی نیز توجه ویژه ای به امامزادگان در این شهرستان شده که مهم ترین آن بازسازی زیارتگاه حضرت عباس(ع) بوده است.

,

وی در پایان تاکید کرد: سعی می کنیم امسال آمار موقوفات جدید در این شهرستان را افزایش داده و در کنار آن موقوفاتی را هم در زمینه های موردنیاز داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه