اخبار داغ

خطای پی‌درپی از راه و شهرسازی؛

جبران اشتباهات آخوندی برعهده‌ی کیست؟/ سال دیگر منتظر چه اشتباهی از این وزارت باشیم؟

جبران اشتباهات آخوندی برعهده‌ی کیست؟/ سال دیگر منتظر چه اشتباهی از این وزارت باشیم؟
وعده وعیدهایی که در بازدید از کرمانشاه عباس آخوندی به مردم داده بود، تا چند دردصد عملی شده‌است و آیا بهتر از این‌هم می‌شد؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج؛ سالگرد خون‌های به ناحق ریخته شده در حادثه قطار تبریز نزدیک است، در این فکر بودم که چه چیزی دل داغداران را آرام بخشید و کم‌کم با فوت فرزندان، همسران، پدران و... خانواده خود کنار آمدند، هرطور حساب کردم نتوانستم دلیل منطقی برای آرامش این داغ‌دیدگان بیابم که یادم افتاد امسال نیز تقریباً مقارن با حادثه قطار، حادثه کرمانشاه رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

مثل اینکه قرار است هرسال این وزارت خطایی انجام دهد و بعد از چندی به استیضاح وی پرداخت شود که آن‌هم با لابی کاری فراموش شود؛ نه! در نظر ندارم که زلزله کرمانشاه را به گردن وزارت راه و شهرسازی اندازم، اما باید تلاش این وزارت به وضوح نشان داده می‌شد، اما در حال حاضر اکثر رسانه‌ها می‌نویسند، وزیر راه کجاست؟!

,

با وجود سیستمی که عباس آخوندی درصد اشتباه آن را آن هم در محضر مردم و مقام معظم رهبری، صفر بیان کرده بود، همان باعث فوت حدود 50 نفر از مسافران مشهدالرضا شد، این سؤال وجود دارد که چرا سیستم ناوبری که میلیاردها تومان برای آن هزینه شده و گزارش آن را به مردم و مقام معظم رهبری نیز ارائه کردید و گفتید خطای انسانی را به صفر می‌رساند، باعث حادثه شد و ۴۸ نفر در آتش سوختند؟

,

با وجود اینکه حادثه قطار مردم ایران و به ویژه مردم آذربایجان‌شرقی را داغدار کرده بود، در استیضاح وزیر راه و شهرسازی هیچ اقدامی برای خروج از رکود مسکن مهر مشاهده نمی‌شد و این اعتراض نمایندگانی که درخواست استیضاح داشتند را برانگیخته بود و با وجود کم کاری‌های ذکرشده در سیستم ناوبری و مسکن، آخوندی بود که با لابی‌کاری توانست این‌بار نیز با کسب ۱۷۶ رأی منفی از استیضاح، جان سالم به در ببرد.

,

درحالی مردم کرمانشاه امروز نیاز به پیگیری و بررسی دارند، جناب وزیر در روز بعد از بازدید از کرمانشاه برای حضور در کنفرانس توسعه همکاری منطقه‌ای برای افغانستان (RECCA) به  عشق آباد ترکمنستان سفر کرد. در این سفر علی اصغر فخریه کاشان، قائم مقام وزیر در امور بین‌الملل و تامین مالی، شهرام کوسه‌غراوی نماینده مردم مینودشت وکلاله و مراوه‌تپه در مجلس و احمدی سفیر ایران همراه آخوندی بودند. 

,

امروز یک هفته است که با عدم حضور عباس آخوندی در هیچ مراسم، جلسه یا کنفرانسی باعث شد تا کم‌کم مردم دنبال وی گشته و در فضاهای مجازی به‌ویژهتلگرام و اینستاگرام با عکس وی و کپشن «گمشده» دنبال وی گردند. 

,

اما این‌بار دیگر خواهشاً نمایندگان کلاه‌خود را قاضی کرده و در حادثه‌ی کرمانشاه که تأخیر اقدامات این وزارت، خون مردم کرمانشاه را به جوش آورده است، در استیضاح کلید خورده، حواس خود را جمع کنند و فکری اساسی به حال این دو وزارت مسکن و راه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه