اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

واردات محصولات مشابه تولید داخل از موانع رونق اقتصادی/اقتصاد از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت کشور است

واردات محصولات مشابه تولید داخل از موانع رونق اقتصادی/اقتصاد از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت کشور است
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:اقتصاد از مولفه‌های قدرت و امنیت کشور است و اگر در مسائل اقتصادی همانند دیگر عرصه‌ها علاوه بر استفاده از دانش جهانی بر استعدادهای داخلی تکیه می کردیم بی‌شک از نظر وضعیت اقتصادی امروز در موقعیت بهتری قرار داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در همایش اقتصاد مقاومتی و تجلیل از فعالان صنعتی ساوه گفت: اقتصاد از مولفه‌های قدرت و امنیت کشور است و اگر در مسائل اقتصادی همانند صنایع موشکی، هسته ای و علوم پزشکی، علاوه بر استفاده از دانش جهانی بر استعدادهای داخلی تکیه می کردیم بی‌شک از نظر وضعیت اقتصادی امروز در موقعیت بهتری قرار داشتیم و تحریم‌های دشمنان بی‌اثر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر، ,

وی با برشمردن مولفه های قدرت افزود: موقعیت و وسعت سرزمین، جمعیت فعال و متخصص، دانش تولید، صنعت و فناوری، علم، فرهنگ، منابع زیر زمینی و مالی و ایدئولوژی از مولفه های مطرح در بحث قدرت است. و ایران همه این مولفه‌ها را با ایدئولوژی مترقی و رو به گسترش اسلام دارد.

,

کریمی بیان کرد: کشوری مانند عربستان که تک محصولی است و بر منابع نفتی متکی به طور قطع پس از پایان نفت رو به زوال خواهد گذاشت.

,

وی ادامه داد: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشوری تک محصول و بهره‌مند از صنایع مونتاژی بود، ولی پس از انقلاب توانستیم با اتکا به نیروی داخلی و قدرت ایمان و اراده در صنایع مختلف تولید کننده باشیم.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد:  اقتصاد از ابزارهای مهم جنگ نرم است و امروز جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی خیلی وسیع‌تر از جنگ سخت و نیمه سخت است. جامعه بدون توانمندی اقتصادی اگر بقیه مولفه های قدرت را هم داشته باشد، پایدار نیست.

,

وی، واردات محصولاتی که نمونه آن در داخل تولید می‌شود را از موانع رونق تولید داخلی دانست و ادامه داد: امنیت پایدار زمانی محقق می شود که جامعه از نظر اقتصادی توانمند شده باشد و دشمن نتواند تحت فشار اقتصادی آن ملت را از پای درآورد.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی حضور مردم در همه عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را موجب پایداری امنیت برشمرد و گفت: سپاه سه ویژگی انقلابی، ولایی و مردمی بودن را دارد و اگر بخواهیم براساس تعریف رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ «هر کس دل در گرو انقلاب داشته باشد و دلش برای کشور و اسلام بتپد یک بسیجی است» بسیج را تعریف کنیم امروز در کشور ۸۰ میلیون بسیجی داریم.

,

وی افزود: اسلام، قانون اساسی، خط امام و رهبری، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه از مبانی مورد اعتقاد بسیج و امت اسلامی ایران است.

,

در ادامه مراسم از مدیران صنعتی ساوه که در تحقق اقتصاد مقاومتی فعال هستند با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه