اخبار داغ

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران:

1600 زیارت‌اولی از مازندران به مشهد مقدس اعزام شدند

1600 زیارت‌اولی از مازندران به مشهد مقدس اعزام شدند
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با بیان اینکه تاکنون بالغ بر هزار و 600 نفر از زیارت‌اولی‌ها و محرومین به زیارت امام هشتم شیعیان رفتند، گفت: آستان قدس در طرح‌ها و فعالیت‌های فرهنگی استان نیز مشارکت چشمگیری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، محمد اسماعیل امامزاده در جمع خبرنگاران با تبریک ماه ربیع الاول، اظهار کرد: دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها با هدف تسهیل امر زیارت برای آحاد جامعه و رفع محرومیت‌زدایی تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: دفاتر آستان قدس رضوی در مازندران نیز آمادگی کامل برای دریافت نذورات و کمک به مستمندان برای اعزام آنان به مشهد مقدس است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با اشاره به اینکه 180 میلیون تومان اوراق نذورات تاکنون در استان به نمایندگی‌های شهرستانی برای جمع‌آوری تحویل شده است، تصریح کرد: زیارت‌اولی‌ها و افرادی که در استان فاصله سفر آنان بیش از 10 سال بوده به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

امامزاده با بیان اینکه تاکنون بالغ بر هزار و 600 نفر از زیارت‌اولی‌ها و محرومین به زیارت امام هشتم شیعیان رفتند، گفت: آستان قدس در طرح‌ها و فعالیت‌های فرهنگی استان نیز مشارکت چشمگیری دارد.

وی با اعلام اینکه امسال در دهه کرامت، 150 هزار مازندرانی زیرپوشش برنامه‌های رضوی قرار گرفتند، افزود: 580 برنامه در 13 شهرستان است برای ترویج فرهنگ رضوی برگزار شده است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با بیان اینکه در 28 صفر امسال فعالیت اعزام زائر اولی‌ها در استان از سرگرفته شده است، گفت: 760 بسته ارزاق سبد کالا تهیه و به خانوارهای بی‌سرپرست اعطا شده است.

امامزاده با اشاره به اینکه 108 بیمار محروم و نیازمند در ایام پایانی سفر عیادت شدند، بیان کرد: به هر یک از بیماران هدایای نقدی اعطا شده است و کارت هدیه به دانش‌آموزان و طلاب مستقر در مناطق محروم نیز داده شده است.

وی از اعطای کارت‌های هدیه به 160 دانش‌آموز محروم و 408 یتیم فقیر در استان خبر داد و افزود: 6 گروه پزشکان خادمیار به مناطق محروم مازندران اعزام شدند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران با بیان اینکه 450 هزار خادم در سراسر کشور شناسایی شده است، اظهار کرد: خادم یاران رسانه‌ای کشور به صورت پایلوت در مازندران ایجاد شود.

امامزاده در پایان با اشاره به حادثه زلزله کرمانشاه، گفت: جمع‌آوری کمک‌های آستان قدس رضوی به صورت متمرکز در استان‌ها برای مناطق زلزله‌زده غرب شروع شده و همچنان ادامه دارد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه