اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

تشکیل بسیج برای بقای دین بود/ لزوم وحدت و اتکا به خداوند برای مقابله با غرب

تشکیل بسیج برای بقای دین بود/ لزوم وحدت و اتکا به خداوند برای مقابله با غرب
کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر لزوم وحدت و اتکا به خداوند برای مقابله با غرب گفت: تشکیل بسیج برای بقای دین بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد نبی‌زاده در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: امام راحل معتقد بودند که باید دایره نفوذ خود را از کشور خارج کنیم و امروز می‌بینیم مرزهای ما از ایران خارج شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرنیوز,

وی با اشاره به اینکه نگاه امام راحل با تشکیل بسیج، بقای دین بود، تصریح کرد: برای پالایش فرهنگ‌مان باید تلاش کنیم، متاسفانه فرهنگ کشور آلوده شده و این نوع فرهنگ‌های غربی را در کتاب ها، رسانه و نشریات به وفور می‌توان یافت.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با بیان اینکه حوزه‌های بسیج، خانواده‌ها و دولت باید در زمینه پالایش فرهنگ آلوده‌مان ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه غرب به دنبال ترویج فرهنگ اباهه‌گری، لذت‌گرایی و رفاه‌طلبی است و زندگی تک فرزندی و بی‌بندوباری نتیجه این نوع فرهنگ است.

وی در بخش دیکری از سخنان خود با اشاره به فرموده رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: تمام گرگ‌های دنیا علیه ملت ایران جمع شده‌اند و می‌خواهند پرچم امام حسین(ع) را به زیر بکشند، اما باید تولیدات خود را در زمینه های متفاوت برای تحقق منویات رهبری بالا ببریم.

نبی‌زاده در ادامه وحدت و اتکا به خداوند را برای مقابله با غرب ضروری دانست و یادآور شود: باید در برابر هجمه‌های غرب استقامت کنیم، راه استقامت نیز پالایش فرهنگ و تصحیح اقتصاد است.
وی در پایان گفت: دشمنان می‌خواهند ما را از بین ببرند، بنابراین ما باید خود را تقویت کنیم چرا که اگر ملت ما قدرتمند نشود قطعا به ما ظلم می گویند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه